MuscleMeat

Test + Mast + Winny

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn we allemaal, beetje heel de dag op een forum zitten en over onze spiertjes praten, beetje ruzie maken met mensen die je niet kent, en homo grapjes maken.. ik voel mij zo thuis hier
spreek voor jezelf aub
 
zijn we allemaal, beetje heel de dag op een forum zitten en over onze spiertjes praten, beetje ruzie maken met mensen die je niet kent, en homo grapjes maken.. ik voel mij zo thuis hier

Alle bodybuilders zijn doorgaans een beetje doorgedraaid ja, maar kuren als je 72kg weegt met een vetpercentage van 20% is next level.

vuile homo
 
Alle bodybuilders zijn doorgaans een beetje doorgedraaid ja, maar kuren als je 72kg weegt met een vetpercentage van 20% is next level.

vuile homo
Mag je met voetbal ook pas dure mooie voetbalschoenen dragen wanneer je in het eerste speelt? Of mag je in de 5e réserve klasse die ook gewoon dragen met bierbuik?
 
Voetbalschoenen met synthetische hormonen vergelijken is een goeie ja
Dan moet niemand kuren als je het zo bekijkt. Als iemand wilt kuren dan moet hij dat toch zelf weten. Of het verstandig is dat is de vraag.
 
Dan moet niemand kuren als je het zo bekijkt. Als iemand wilt kuren dan moet hij dat toch zelf weten. Of het verstandig is dat is de vraag.

Ik heb ook nergens gezegd dat hij niet mag kuren. Ik zei alleen dat het een idioot is
 
Dan moet niemand kuren als je het zo bekijkt. Als iemand wilt kuren dan moet hij dat toch zelf weten. Of het verstandig is dat is de vraag.

Om sommige doelen te halen moet je kuren...
De doelen die TS voor ogen heeft hebben niks te maken met kuren dus in deze is bovenstaand commentaar gewoon legitiem.
Verder moet ie het idd zelf weten, ik slaap er geen moment slechter om of ie kuurt of niet.
 
Om sommige doelen te halen moet je kuren...
De doelen die TS voor ogen heeft hebben niks te maken met kuren dus in deze is bovenstaand commentaar gewoon legitiem.
Verder moet ie het idd zelf weten, ik slaap er geen moment slechter om of ie kuurt of niet.
Zijn toch zat mensen die kuren zonder echt doel ja buff zijn.
 
Zijn toch zat mensen die kuren zonder echt doel ja buff zijn.

Ja dat is toch het doel :P Buff zijn
Als ik 80kg droog wilde zijn ging ik ook niet kuren maar ik wil het liefst 110 kg droog zijn dus daarvoor moet ik wel kuren helaas.
Of het slim is of niet etc tja daar heeft ieder zijn mening over, dat mag.
 
Alle bodybuilders zijn doorgaans een beetje doorgedraaid ja, maar kuren als je 72kg weegt met een vetpercentage van 20% is next level.

vuile homo

waarom

waar stond jij toen je begon? je kan nu nog als natty door...

vuile homofoob


en kuren is sowieso idioot :)
 
Ja dat is toch het doel :P Buff zijn
Als ik 80kg droog wilde zijn ging ik ook niet kuren maar ik wil het liefst 110 kg droog zijn dus daarvoor moet ik wel kuren helaas.
Of het slim is of niet etc tja daar heeft ieder zijn mening over, dat mag.

tja dan is ts eigenlijk de verstandigste... :)
 
Ja. Maar te laat verwijderd dus. :) Was wel benieuwd wat jij hier van zou vinden... Als iedereen zo zou eten, zouden we pas echt een stikstofprobleem hebben in NL.
Nu ja, wat denk je zelf :p
Iedereen moet doen wat ie wil maar er zijn wel meer bronnen om eiwit uit te halen, daar moet je nu niet bepaald een kilo vlees per dag voor eten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven