MuscleMeat

Test + Mast + Winny

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha mensen was al een kans dat de topic deze kant op zou gaan. Spambod, voel je je een ventje door mensen idioot te noemen? Zullen we anders een keer bokshandschoenen op doen en 3 ronde sparren? I like it when they are 2 times bigger.

Hahaha mensen was al een kans dat de topic deze kant op zou gaan. Spambod, voel je je een ventje door mensen idioot te noemen? Zullen we anders een keer bokshandschoenen op doen en 3 ronde sparren? I like it when they are 2 times bigger.
Verkapt ik heb twee dagen op boksen gezeten.

• Topic Starter Topic Starter
Nu ja, wat denk je zelf :p
Iedereen moet doen wat ie wil maar er zijn wel meer bronnen om eiwit uit te halen, daar moet je nu niet bepaald een kilo vlees per dag voor eten.

Diversiteit is gezonder, en langer vol te houden als dieët. True. Discipline in trainen heb ik wel. Eten voorbereiden/ plannen (nog) niet.

mooi is dat he
beetje popi jopie doen maar zelf geen haar beter zijn, nu gaan we lekker butthurt doen

Rustig aan, poes. Wie aan Spambod komt, komt aan mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven