Fitness Seller

Test / NPP kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een doosje 5ml spuiten kost ook enorm veel he....

Ik wil ook in mijn schouders en trap zetten als afwisseling. Dan is 2ml de max. Dus hou het lekker op elke dag zetten.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Ben erg benieuwd naar je bevindingen.
Binnekort ook aan de npp.

Nou het duurt bij jou nog wel eventjes. Ik ga straks eerst en daarna jij pas.

1mg letro eod bij 250 test e en 200 npp e3d... t*ring, dan gaat er echt iets goed fout :o

ontopic, ben nu zelf ook bezig met test/npp/dbol... Zit in 2e week dus kan nog niet erg veel zeggen.

Wat gaat er fout ben nu al 3,5kg bijgekomen op een kleine maand vetpercentage blijft gelijk en 0,0 vocht libido is ook top???

Erg benieuwd naar wat ervaringen ook :) Zit zelf namelijk ook te twijfelen tussen:

Test/Tren
Test/Npp

Erg benieuwd naar wat ervaringen ook :) Zit zelf namelijk ook te twijfelen tussen: Test/Tren Test/Npp

Ik kuur vaak wat langer en wil niet langer dan 10-12 weken tren. Ik los dit op door 8 weken npp te pakken met test e 250mg en dan test e door te zetten en npp 8 weken te vervangen door tren a en totaal dus een 16 weken kuur. Dat is een van de voordelen van korte esters, je kan makkelijk wisselen met evt een weekje overlap.

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

800 test, 450 npp, 50 dbol, geen nakuur.

Not srs right.......

• Topic Starter Topic Starter
Ik kuur vaak wat langer en wil niet langer dan 10-12 weken tren. Ik los dit op door 8 weken npp te pakken met test e 250mg en dan test e door te zetten en npp 8 weken te vervangen door tren a en totaal dus een 16 weken kuur. Dat is een van de voordelen van korte esters, je kan makkelijk wisselen met evt een weekje overlap.

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Not srs right.......

Wat merk jij van npp en welke doseringen pak jij en welke pct

Ik kuur vaak wat langer en wil niet langer dan 10-12 weken tren. Ik los dit op door 8 weken npp te pakken met test e 250mg en dan test e door te zetten en npp 8 weken te vervangen door tren a en totaal dus een 16 weken kuur. Dat is een van de voordelen van korte esters, je kan makkelijk wisselen met evt een weekje overlap..

Klinkt ook wel lekker ja :D Eerst Test/NPP en dan Test/Tren denk ik ja.

Wat merk jij van npp en welke doseringen pak jij en welke pct
Rustig begin van mijn kuur. Ik kan niet goed tegen veel test en npp met laag test levert me geleidelijke groei maar niet het heftige tren gevoel en ook niet de bloat van hoog test. Op npp/deca merk ik dat spieren en gewrichten altijd soepel zijn. Opvallend minder last van pezen/last schouders....dat soort dingen.

Klinkt ook wel lekker ja :D Eerst Test/NPP en dan Test/Tren denk ik ja.

Ja vanzelf sprekend. Ik probeer een lange kuur op te bouwen in androgene waarden.

Rustig begin van mijn kuur. Ik kan niet goed tegen veel test en npp met laag test levert me geleidelijke groei maar niet het heftige tren gevoel en ook niet de bloat van hoog test. Op npp/deca merk ik dat spieren en gewrichten altijd soepel zijn. Opvallend minder last van pezen/last schouders....dat soort dingen.

Ja vanzelf sprekend. Ik probeer een lange kuur op te bouwen in androgene waarden.

Hoeveel npp pak jij en e.d ?

laatste kuur nu bijna jaar geleden sust en npp gedaan was echt top, misschien binnekort nog is vond de combinatie heel goed ivm korte/lange esthers van de sust incombinatie met de npp

ik begin na het weekend ook met NPP, hopelijk geeft het me nog wat massa :) test wss op 750/1000.

Weer zo iets hij geeft zelf 750 -1000 aan.
hij weet zelf waarschijnlijk prima waar die op groeit.
Ik kan ook zeggen nee 2 gram knal je pas hard!
Heeft niemand wat aan

Laatst bewerkt:
1500 test veel te hoog man heb je niet nodig je gaat niet meedoen aan IFBB ;) overkill

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven