Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hahah wat een idioten met jullie doseringen ik zou als jullie was flesje perdag zetten dan knal je pas.
momenteel bezig met
100 mg test p
100 mg nnp
Dit zal voor de meeste zwaar onder gedoseerd zijn.
heb nu 4 keer gezet ik merk direct een goeie pompen libido is weer abnormaal.
Hey, ik zit nu week 3 op sus 1,4 om de dag en npp 1,4 om de dag, ik zet ze met een covid naald in de schouder, tis n beetje zichtbaar maar nog niet wow, dus nog zien wat meer te eten, kracht gaat redelijk goed omhoog. Ben benieuwd naar de komende weken
Hey, ik zit nu week 3 op sus 1,4 om de dag en npp 1,4 om de dag, ik zet ze met een covid naald in de schouder, tis n beetje zichtbaar maar nog niet wow, dus nog zien wat meer te eten, kracht gaat redelijk goed omhoog. Ben benieuwd naar de komende weken