- Waardering
- 5.200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je 30 iu kunt zetten en wegkomt met 100 gr carbs is dat niet iets om superblij mee te zijn bro. Dan ben je nogal insuline ongevoelig.
Ja zou kunnen..
Vind het ook raar dat ik er zo goed tegen kan
Maar eet ook 800g+ carbs op een dag
Misschien ben ik van mijzelf wel redelijk insuline resistent
Maar dat is ook niet zo vreemd. Zolang je goed tegen carbs kan is 't niet zo'n probleem lijkt me.
@Daadkrachtig : nog rare dromen gehad door de tren de afgelopen weken?
Ben zelf met tren e bezig en vannacht toch ook raar gedroomd![]()
wat ga je daarna blasten ook al weer?Nee de rek was er uit na ongeveer 7 weken en met 40 iu slin werd ik vooral vetter.
Ik ga nu langzaam terug cutten naar 8%, zit nu op 10% ongeveer
Ga er max 3 weken voor uit trekken
2 days 0 carbs
1 day high carbs
Hiervoor deed ik 3 days 0 carbs
1 day high en daar verloor ik te veel
Massa op
tevreden over de npp? zie nog redelijk vaak ontevredenheid passeren over het goedje.
tevreden over de npp? zie nog redelijk vaak ontevredenheid passeren over het goedje.
Neem aan dat je de 30 iu slin in 3 shots verdeeld? Hoe ziet zo'n dag met tijdstippen/voeding eruit bij jou? Benieuwd hoe je 't doet met de inname van je vetten enzo
Geen vetten tot 5 u na laatste shot
2 shots 10 iu pre 20 iu post
Ah ja als je beide rond je training pakt kan het idd. Vind je het prettiger op deze manier dan bijvoorbeeld ook nog bij 't ontbijt? Of is 't meer omdat je anders niet wegkomt met het niet eten van vet haha.
En wat vind je van de overlap die je nu gegarandeerd hebt? Ben zelf nog aan het kijken naar mijn ideale slin protocol, vrij lastig omdat ik dus laag/moderate carb en high fat/protein pak