Fitness Seller

Test P only kuur

Poshbrah

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Na een aantal adviezen te hebben gelezen toch besloten te gaan voor een test p only kuur. 100mg eod is de bedoeling. Komt neer op 400mg test p, hoeveel Mg zet ik dan werkelijk? Wat is jullie ervaring betreft test p only kuren

Ik zou het je niet kunnen zeggen mijn laagste dosering was 100mg test p ed.

Bedenk eens goed wat je echt wilt want daarnet wou je nog tren a pakken.
Verder als je doel nog wel hetzelfde is zou ik gewoon met lange esters kuren en dosis omhoog gooien.

Na een aantal adviezen te hebben gelezen toch besloten te gaan voor een test p only kuur. 100mg eod is de bedoeling. Komt neer op 400mg test p, hoeveel Mg zet ik dan werkelijk? Wat is jullie ervaring betreft test p only kuren

Test Prop 100mg/ml = 80mg pure testosteron

Ik ben wel een liefhebber van test prop ..eigenlijk alle korte esters wel. Voel me wel beter bij een ED protocol, dus imo zet je prop beter 50mg ED. Zelf pak ik er vaak nog een proviron bij en uiteraard hCG. Ga zelf eind vd maand ook test prop cycletje doen, heb er zin in:D

succes kerel!:thumb:

Test only is altijd goed. En 100mg test prop eod (350mg per week is dat) is een prima eerste kuur.
Zal vrijwel gelijk aan 500 test e per week zijn, maar dan iets minder vocht en het slaat sneller in dus kan je de kuur korter houden.

• Topic Starter Topic Starter
Test only is altijd goed. En 100mg test prop eod (350mg per week is dat) is een prima eerste kuur.
Zal vrijwel gelijk aan 500 test e per week zijn, maar dan iets minder vocht en het slaat sneller in dus kan je de kuur korter houden.

Eindelijk antwoord waar je iets aan hebt

Terug
Naar boven