Fitness Seller

Test plat na 6 weken anavar 40mg

Als je zo bezorgd bent om de schadelijke effecten van je nakuur moet je ook niet kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Je gaat toch niet voor de lol teveel nolva nemen in de trend van: "maakt mij niet uit ik heb schijt aan schadelijke gevolgen want ik kuur ? "

Niks mis met schadelijke gevolgen proberen te beperken lijkt me. Als je dat niet probeert ben je niet goed bij je hoofd.

jezus eindelijk een normaal antwoord zonder me helemaal af te zeiken ... thx man

Kort indruk anavar only

Zondag 6 weken geleden begonnen met innemen.

Maandag trainen. Ik begon met squatten, en gelijk toen ik ging squatten dacht ik "omg dit is echt de shit!"
Voelde echt lichter, wat natuurlijk helemaal niet kan achteraf na 1 dag

Eigenlijk heb ik maar 1 positief ding gemerkt, en dat is dat ik echt redelijk onder mijn onderhoud kon eten, zonder kracht verlies, en zelfs met een kleine kracht toename.
Kracht toename was al gelijk in het begin, maar is niet groter geworden naarmate de tijd vorderde. Misschien placebo effect, maar niet vergeten dat ik ook een stuk onder mijn onderhoud aan het eten was.
Vet percentage is wel duidelijk gezakt, maar vooral in de eerste 4 weken. Gewicht is gelijk gebleven, tot nu toe. Zal nog wel een kilo'tje lichter worden vrees ik door lage test niveau dat ik nu heb.

Na de 4e week ging het cutten niet meer echt vooruit. Bleef even sterk (indruk, bankdruk 3x5 x 115kg, deadlift 3x10x160)
Merkte ook dat ik meer haar begon kwijt te raken na de 4e week.
Geen libido dip tijdens de kuur.
Wel een stuk moeilijker klaarkomen, (niet echt een probleem in mijn geval :o , ware het niet dat de orgasmen echt flut waren, geen zak aan eigenlijk, beetje shit na al die moeite hehe)

Al met al, denk ik niet dat ik het nog een keer ga doen. Wel leuk om te kunnen cutten zonder enig krachtverlies, je voelt je spieren tijdens de kuur lekker zitten, voelde me eigenlijk prima.
Leverwaarden in week 4 laten testen, gewoon normaal dus de toxiciteit van de anavar lijkt heel erg mee te vallen bij deze dosering

Maar al met al vond ik het niet echt de moeite waard, zeker omdat ik nou moet afwachten hoe het herstel gaat en ik had de test dip minder verwacht en waarschijnlijk een gedeelte van de 'gains' weer ga verliezen.

edit* over je laatste edit : Ok , ga een weekje nolva doen dan op 20 mg/dag. Dan over 2 weekjes nog eens bloedprikken

Ben je dan totaal geen enkele kg aangekomen met anavar? ze zeggen dat je er idd droger van wordt en een enkele kg's schoon aan de haak ermee kunt pakken.

Als je droger bent met hetzelfde gewicht ... Ja dan heb je wat gains gepakt ja.

Maar ik vind het persoonlijk niet echt de moeite waard. Hangt natuurlijk ook heel erg van de dosering af.
40 mg per dag is natuurlijk weinig

Maar ehm, niet de moeite waard als je het mij vraagt als je alles tegen elkaar afweegt, ga het niet nog een keer doen

Rest van de waarden binnen (4 dagen na einde anavar, dus nog zonder nakuur of natuurlijk herstel)

Albumine 48 (35-52)
Oestradiol 0.08 (0.03-0.16)
Vrije Test 235 (140-520)

Lijkt dus allemaal wel mee te vallen . Vrije test was aan de lage kant maar dat was ook te verwachten, maar nog wel een béétje normaal gelukkig.

Als je zo bezorgd bent om de schadelijke effecten van je nakuur moet je ook niet kuren.

Nee, beter geen nakuur pakken. Vooral bij Anavar is dat toch niet nodig, vooral bij maar 40 mg per dag.

De nakuur is dan nog schadelijker voor je lichaam dan dit anavar kuurtje...

Terug
Naar boven