- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het schijfje onder je tepel zal ontwikkeld zijn tot bindweefsel, dus dat ga je met nolvadex niet kunnen wegkrijgen. Wel dus als het erger wordt, want dat is borstweefsel. Dus inderdaad 10 mg nolva nemen als het toeneemt, 20 mg als het niet helpt.Nee om de dag, verdeel het samen met de test-e.
Pijn valt reuze mee trouwens (morgen hopelijk ook)
Had trouwens wel nog een vraag heb al me hele leven last van een schijfje onder me tepels (gyno) je ziet het niet maar er is wel een klein schijfje te voelen en was van plan om als dat erger word nolva 10mg te pakken is dat verstandig en zou het dan misschien ook helemaal weg gaan? Of gaat het alleen weg als je het door de AAS krijgt?
Is slapeloosheid iets normaals tijdens een kuur of het komt het echt omdat het zo warm is?
Kan pas rond 12 slapen voel me echt luier dan ik me normaal heb er hele week last van
En dan zit je in je nakuur / vlak na je nakuur op vakantie zonder training, goede voeding en veel alcohol?![]()
Nee joh, is alleen voor de vakantie...anders geen chickies heAlles kwijt --> logische reactie zal dan zijn ik moet meer nemen volgende keer.

Nee joh, is alleen voor de vakantie...anders geen chickies he![]()
word ook geen zuipvakantie en kan minimaal 2x per week nog sporten.Met dit weer pak ik met moeite 4 uur slaap. Best wel voorkomend. Als ik het zo lees moet je blij zijn dat je niet aan de tren zit :-)

Heb je wel ervaring met tren?? of praat je poep
Ik ben er net mee klaar en sliep bijna net zo goed als anders en 3 maten doen het nu ook nog en het gaat best.
Met dit weer pak ik met moeite 4 uur slaap. Best wel voorkomend. Als ik het zo lees moet je blij zijn dat je niet aan de tren zit :-)

Winny op 80 mg voor je eerste cycle :S. Wat wil je de volgende keer pakken? Potje per dag?