XXL Nutrition

Test prop + winny

Waarom winnyinjects... Dat wordt elke dag prikken :o

• Topic Starter Topic Starter
Waarom winnyinjects... Dat wordt elke dag prikken :o

Nee om de dag, verdeel het samen met de test-e.
Pijn valt reuze mee trouwens (morgen hopelijk ook) :p
Had trouwens wel nog een vraag heb al me hele leven last van een schijfje onder me tepels (gyno) je ziet het niet maar er is wel een klein schijfje te voelen en was van plan om als dat erger word nolva 10mg te pakken is dat verstandig en zou het dan misschien ook helemaal weg gaan? Of gaat het alleen weg als je het door de AAS krijgt?

Laatst bewerkt:
Nee om de dag, verdeel het samen met de test-e.
Pijn valt reuze mee trouwens (morgen hopelijk ook) :p
Had trouwens wel nog een vraag heb al me hele leven last van een schijfje onder me tepels (gyno) je ziet het niet maar er is wel een klein schijfje te voelen en was van plan om als dat erger word nolva 10mg te pakken is dat verstandig en zou het dan misschien ook helemaal weg gaan? Of gaat het alleen weg als je het door de AAS krijgt?
Het schijfje onder je tepel zal ontwikkeld zijn tot bindweefsel, dus dat ga je met nolvadex niet kunnen wegkrijgen. Wel dus als het erger wordt, want dat is borstweefsel. Dus inderdaad 10 mg nolva nemen als het toeneemt, 20 mg als het niet helpt.

Is slapeloosheid iets normaals tijdens een kuur of het komt het echt omdat het zo warm is?
Kan pas rond 12 slapen voel me echt luier dan ik me normaal heb er hele week last van

Is slapeloosheid iets normaals tijdens een kuur of het komt het echt omdat het zo warm is?
Kan pas rond 12 slapen voel me echt luier dan ik me normaal heb er hele week last van

Op winny only had ik nergens last van. (Tabs)
En ben net klaar met test p en tren a ook geen slaap problemen.

Misschien is het persoonsgebonden. Of het komt door het weer.

En dan zit je in je nakuur / vlak na je nakuur op vakantie zonder training, goede voeding en veel alcohol? :windup:

Alles kwijt --> logische reactie zal dan zijn ik moet meer nemen volgende keer.

Fakin love this

Papegaaien squat is er zo te zien

Met dit weer pak ik met moeite 4 uur slaap. Best wel voorkomend. Als ik het zo lees moet je blij zijn dat je niet aan de tren zit :-)

Met dit weer pak ik met moeite 4 uur slaap. Best wel voorkomend. Als ik het zo lees moet je blij zijn dat je niet aan de tren zit :-)

Heb je wel ervaring met tren?? of praat je poep:mad:

Ik ben er net mee klaar en sliep bijna net zo goed als anders en 3 maten doen het nu ook nog en het gaat best.

Heb je wel ervaring met tren?? of praat je poep:mad:

Ik ben er net mee klaar en sliep bijna net zo goed als anders en 3 maten doen het nu ook nog en het gaat best.

Volgens mij moet je eens begrijpend leren lezen. Ik zit ergens anders aan en zweet mij kapot en heb het de hele dag focking warm. Als ik hier op het forum lees en een vriend van mij hoor is het met dit weer een redelijk hell...

De rek er uit na 8weken?echt niett man

Ja ik lig ook tlekens in het zweet savonds slaap nu zonder dkeen en nog heb ik het snel warm en slaap ik slecht.
Zit nu in het eind van me 4e week heb de winny op 80mg en test-e op 500 ben ongeveer 5kg bijgekomen hoop er nog wel 3/4kg bij te pakken maar we zullen zien:p

7x80= 560mg winny per week die je laat vallen. Dat is echt zo dom e (in verhouding met 500mg test) . Waarom snappen sommige hier niet het principe van een kickstart? Of ze doen het veel te lang of ze doseren te hoog.

En dan over 2 weken komen roepen dat de rek eruit is..

Heb pas 3 injects met 80mg gezet zat ervoor op 60 was meer benieuwd of ik er nog wat van zou merken als ik de dosis hoger deed

Terug
Naar boven