Fitness Seller

test/ stromba

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Hoi, ik begin nu aan mijn 2 de kuur en ik heb wat massa eraan over gehouden. Had namelijk deca en dbol achter de rug. Ik wil nu stacken met test en stromba, iemand ervaring hiermee.

Wat zijn je stats?

Wat is je doel?

• Topic Starter Topic Starter
iets harder worden met wat spier opbouw, mijn vet percentage is niet echt hoog mijn buikspieren zijn nog te zien.

mijn schema zou er dan zo uitzien, ik vrees wel dat ik met test een watterig hoofd krijg

Week 1 10 mg per dag.
Week 2 20 mg per dag.
Week 3 30 mg per dag.
Week 4 30 mg per dag.
Week 5 30 mg per dag.
Week 6 20 mg per dag.
Week 7 10 mg per dag.
Week 8 5 mg per dag.

week 1-8:
100mg testosteron

zijlstra zei:

Deze snap ik niet? Welke test. en dosering is veeeeeel te laag.

Winstrol op en afbouwen is onnodig.

Je zegt dat je "wat" overgehouden hebt aan vorige kuur?? Hoeveel ben je bijgekomen en heb je gehouden?
Met nakuur???

grtz

Volgens mij hebben we een anabolenNOOB te pakken :D

ik was ongeveer 10 kilo aangekomen (veel vocht) waarvan ik er ongeveer 4 overhield. DAt was decan/ dboll. Ik wou nakuren vergeten bij te vermelden met clomid.

..iemand nog hulp?

ik zou wat hoger gaan zitten met je stromba kuur a 30/40 mg de week en zo'n 250 mg test om te beginnen.

ik heb bij de vorige keer een waterhoofd gehad bij mij deca- dboll zal dat nu ook het geval zijn. met test?

Als je je buikspieren nog kan zien dan moet je niet lullen over vocht en gewoon lekker knallen als een beest.

Je buikspieren hoef je in de winter tog nie te showen en cutten hoef je in mijn ogen dan ook niet op dit moment.

dus ga lekker voor bv een deca met test kuur en mischien een uitloop met winny en dan kan je ook nog eens gelijk een week ernaar aan je nakuur beginnen;)

Marvinnr1 zei:
ik zou wat hoger gaan zitten met je stromba kuur a 30/40 mg de week en zo'n 250 mg test om te beginnen.

Maak daar maar 500mg test van! Gewoon 1x per week 2ml enanthaat injecteren en huppa!!

Als tweede kuurtje zou ik op 30a 40 mg winstol en 500 mg test enthanaat p.w.. gaan zitten. Vergeet je nakuur niet en je kan er best wat leuks aan overhouden.
100 mg test zal niks voor je doen.
Hoelang geleden is trouwens je laatste kuur en wat voor hoeveelheden had je toen?

het was ongeveer 1 jaar geleden, en om eerlijk te zijn kan ik me niet herrineren hoeveel ik toen nam. wel weet ik dat mijn dboll inname absurd hoog was, dat ik misschien ik weet het niet zeker de ziekenhuis in moest vanwege een 'acute alvleesklieronsteking' vandaar dat ik nu een beetje voorzichtig ben voor alle zekerheid dat het door het gebruik was. Maar met die test hou ik dus niet veel vocht vast?

zijlstra zei:
ik heb bij de vorige keer een waterhoofd gehad bij mij deca- dboll zal dat nu ook het geval zijn. met test?

Soms zit een waterhoofd in de familie,bro....leer ermee leven.:D

Effe zonder gekheid;als jij gewoon zorgt dat je voeding schoon is dan hou je helemaal niet zoveel vocht vast hoor...gewoon testo op min 250(p week) en winnie op 40mg p dag.

hoeveel kg hij je met een goede voedingpatroon en juiste training ongeveer gemiddeld met een kuur als deze over?

zijlstra zei:
ik was ongeveer 10 kilo aangekomen (veel vocht) waarvan ik er ongeveer 4 overhield. DAt was decan/ dboll. Ik wou nakuren vergeten bij te vermelden met clomid.

pijnlijk:(

zijlstra zei:
hoeveel kg hij je met een goede voedingpatroon en juiste training ongeveer gemiddeld met een kuur als deze over?

Is moeilijk te zeggen.Is per persoon verschillend.
Ik zou als ik jou was wel ff naar de dokter gaan en je bloed en leverwaarden laten nakijken.
Je hebt al een keer een ontsteking gehad en je kunt beter voorzichtig wezen.

Terug
Naar boven