AndroidHealthClinic

test/ stromba

Idd niet te voorspellen....als je een kilo of 5/7 aan spier over zou houden doe je het wel goed...

• Topic Starter Topic Starter
Supersteve zei:
Is moeilijk te zeggen.Is per persoon verschillend.
Ik zou als ik jou was wel ff naar de dokter gaan en je bloed en leverwaarden laten nakijken.
Je hebt al een keer een ontsteking gehad en je kunt beter voorzichtig wezen.

wat is de reden zal de dokter waarschijnelijk zeggen en gewoon zeggen dat ik ga gebruiken???

Ik ben er al helemaal uit ik heb me er echt in verdiept, dit zal mijn schema worden

Week 1-8 : Winny 50 mg / iedere dag
Week 1-8 : Test prop 100 mg / om de dag
week 9- 12- clomid 50 mg/ elke dag

zijlstra zei:
Ik ben er al helemaal uit ik heb me er echt in verdiept, dit zal mijn schema worden

8 weken aan de orals zou ik nog eens over nadenken. En ik zou nolva als nakuur nemen! :) Succes bro..

zijlstra zei:

Dat wordt geen leuk kuurtje, zo te zien.

8wkn orals en om de dag spuiten, nou, liever jij dan ik!

Succes iig!

ArieWillem zei:
Volgens mij hebben we een anabolenNOOB te pakken :D

t*ring dat idee krijg ik ook ja.

Zijlert post je stats eens, ik ben razend benieuwd. Hoeveel deca had je? :D

Die doseringen van jou zijn net genoeg om je eigen lichaam plat te leggen.

-edit- ik zie het al, niet verder gekeken dan m'n neus lang was.

Dat is nogal wat knakker, 8 weken om de dag prikken, heel clean kuurtje verder, als jij het er voor over hebt ga je gang.

zijlstra zei:

Ik zou als ik jou was eerst eens inlezen in de materie(scheelt je een hoop narigheid).Wat zijn je stats en hoe staat je voeding ervoor? 8wk aan de winnie is imo niet verstandig.

gr

Aangezien je niet bepaald bang bent om te prikken zou ik 1x p/w test enanthaat gebruiken en de winny 50mg iedere dag of om de dag zetten.

winny prikken word het dan, je kan het als goed is mixen met test scheelt je de helft prikken, iemand een schema daarvoor?

test/stromba

Winny kun je niet mixen met test!!!! winnys is op waterbasis en test is olie! waar haal je dat vandaan?????

nu ben ik de weg kwijt, iemand dan hier met een degelijk schema met wintrol depot en test prop

valt tegen he? een schema'tje opstellen....

Ik neem dat je je realiseert dat een kuurtje met test prop en winstolject gruwelijk veel prikken wordt.

ik zou daar nog maar eens ff goed over nadenken voordat je begint, helemaal omdat je nog geen ervaring hebt, het zijn ook niet de minst pijnlijke prikkies....

bedankt voor je advies. blijkbaar kan niemand hier een schema uit zijn mouw schudden.

week 1 t/m 10: 500 mg test enanth. p/w
week 5 t/m 10: 50 mg winstrol inj om de dag.

zijlstra zei:
nu ben ik de weg kwijt, iemand dan hier met een degelijk schema met wintrol depot en test prop

jawel hoor.. maar het word wel gewardeerd als je zelf een beetje zoekt.

kom zelf met een voorstel en je wordt verbeterd of je krijgt tips.:D

inVorm zei:
week 1 t/m 10: 500 mg test enanth. p/w
week 5 t/m 10: 50 mg winstrol inj om de dag.

dit is wel een leuke of om de eerste 4a5 weken depot om de dag.Dan knal je gelijk de 1e weken aan jouw de keus.

bedankt voor je schema, maar om de dag spuiten zie ik niet echt zitten en als ik orals neem, welke schema voor winstrol?

zijlstra zei:
bedankt voor je schema, maar om de dag spuiten zie ik niet echt zitten en als ik orals neem, welke schema voor winstrol?

Kerel, heb je t nou echt niet door? Je moet zelf eerst ff wat searchen! Daar is een searchknop voor ;) Je kunt niet verwachten dat iedereen heir alles voro je voorkauwt en al helemaal niet als je er duidelijk geen verstand van hebt..

zijlstra zei:

Eerst wil je nog om de dag prikken want dat zei je hier:
zijlstra zei:

Week 1-8 : testosteron propionaat 100 mg / om de dag

Maar afijn:

Week 1-10: 500mg Test.Enanthaat
Week 4-10: 30mg Winstrol ED.
Week 13-16: 30mg Nolva

Tevreden?

thanx!!

Terug
Naar boven