Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Supersteve zei:Is moeilijk te zeggen.Is per persoon verschillend.
Ik zou als ik jou was wel ff naar de dokter gaan en je bloed en leverwaarden laten nakijken.
Je hebt al een keer een ontsteking gehad en je kunt beter voorzichtig wezen.

zijlstra zei:Ik ben er al helemaal uit ik heb me er echt in verdiept, dit zal mijn schema worden
Week 1-8 : Winny 50 mg / iedere dag
Week 1-8 : Test prop 100 mg / om de dag
week 9- 12- clomid 50 mg/ elke dag
Succes bro..zijlstra zei:Ik ben er al helemaal uit ik heb me er echt in verdiept, dit zal mijn schema worden
ArieWillem zei:

zijlstra zei:Ik ben er al helemaal uit ik heb me er echt in verdiept, dit zal mijn schema worden
zijlstra zei:nu ben ik de weg kwijt, iemand dan hier met een degelijk schema met wintrol depot en test prop

inVorm zei:week 1 t/m 10: 500 mg test enanth. p/w
week 5 t/m 10: 50 mg winstrol inj om de dag.
zijlstra zei:bedankt voor je schema, maar om de dag spuiten zie ik niet echt zitten en als ik orals neem, welke schema voor winstrol?
Je kunt niet verwachten dat iedereen heir alles voro je voorkauwt en al helemaal niet als je er duidelijk geen verstand van hebt..zijlstra zei:bedankt voor je schema, maar om de dag spuiten zie ik niet echt zitten en als ik orals neem, welke schema voor winstrol?
Week 1-8 : testosteron propionaat 100 mg / om de dag