XXL Nutrition

test tren cycle

hoeso?

Ik zou btw de anavar weg halen , heeft naar mijn mening weinig waarde aan de cycle + de dmg die het doet .

Alles wat orals doen doet tren beter.

Als jij denkt dat je de massa lekker blijft houden die je dmv een kuur krijgt..zou ik je lekker in die waan laten..die behoudt je alleen maar als je blijft kuren.
Vandaar dat Kevin Levrone ook nog zoooo groot is..:rolleyes: etc etc
Maar goed..doe ermee wat je doet en zet lekker die spuit erin.

Als jij denkt dat je de massa lekker blijft houden die je dmv een kuur krijgt..zou ik je lekker in die waan laten..die behoudt je alleen maar als je blijft kuren.
Vandaar dat Kevin Levrone ook nog zoooo groot is..:rolleyes: etc etc
Maar goed..doe ermee wat je doet en zet lekker die spuit erin.
Je lijkt je te ergeren wat ik begrijp.
Maar je moet dit niet vergelijken met mensen die levens lang op zogenaamde ''trt'' zitten en op hele andere doseringen en peps zitten year round.

Tevens kun je de massa die je op dit punt krijgt redelijk onderhouden door een goede pct en goede voeding, daar gaan we uiteraard van uit dat het in orde is.

Ik stop de discussie als je verder wilt praten kun je PM'n ofc ;)

Goede PCT of niet, effect van onderdrukking van de HPG as op jonge leeftijd en diens gevolgen is slecht gedocumenteerd, en zeker in het licht van de verdere 'ontwikkeling' van die as zo rond je puberteit en een tijdje daarna nog (met name de Leydig cellen) lijkt het me alles behalve onrealistisch dat zelfs de bestes PCT nog niet de waarde zo krijgt, zoals ze normaal zouden zijn geweest.

Ik vind het zelf sterk neigen naar onverantwoord, maar zelf weten natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
@johnlol, heb vorige cycle tren A gehad maar geen zin om ED/EOD te injecteren, + lang werkende esters zijn beter dan kortwerkend (gelezen in een of ander onderzoek /nobroscience)

@GetXXL, dunno heb daar niet zoveel verstand van . Heb wel bloed laten testen paar weken terug en alles was inorde, mn d*ck werkt ook hoe die moet werken dus denk dat alles wel oke zit bij mij

Wat ga je nou doen dan?

500 test
400 tren
en 80 mg anavar ED

20 jaar 5e kuur ???

Pics??

Terug
Naar boven