AndroidHealthClinic

Test tren deca cycle

Bezoekers in dit topic

Als je een leanbulk wilt moet je het niet te gecompliceerd maken. Snap best dat je met test en deca "shape" verliest maar om daar nou tren bij te zetten.. Zet er dan iets minder zwaars bij zoals mast.

Ik zou het als volgt doen:

Test 500/750
Deca 400/600
Mast 200

Voeding is de key... Ga je 1000 kcal boven je onderhoud eten logisch dat je veel vet en vocht gaat pakken.

Tren is een leuk goedje! Ik heb er zelf ook op geleanbulkt maar achteraf gezien waren er veel betere opties geweest om te leanbulken..
 
Tevreden over krachtgains en sizegains met deze combinatie?

Mast geeft normaal niet veel massa maar vraag me af hoeveel extra power je voelt op 500mg.

Ben ik benieuwd naar :)
Ja tot nu toe ben ik tevreden mijn gewicht is niet veel gestijgen op de weegschaal (van 96 naar 98)maar in verhouding vet spiermassa zie ik vershill.Op 3weken mast e stuk droger,veel aders en algemeen mooier look.Mijn armen blijven 47cm maar mooier .Kwa kracht is ook goed,om niet te gek doen en geen blesure te krijgen train ik met dezelfde kg maar meer reps en techniash goed. Stats. Bench.oude pr was 145kg en nu doe ik 3a4 keer met 140. One ARM dumbell rows 50kg 15keer per hand.squat 150 8a10. Deadlift doe ik op einde dus niet veel gewicht 120 ofzo tot ik fall.
 
Ik ga ook mast verhogen naar 600 en test op 750 en iets erbij voegen,k weet nog nie of beetje tren a of tbol/dbol
 
ik heb een off topic vraag: ze adviseren als je bv test spuit om te aspireren zodat je weet dat je niet in een bloedvat zit maar in een spier en dan komt er lucht en dan spuit je het in een spier. maar wat nou als je iets te hard doordrukt en in een bloedvat komt en er lucht in spuit.
Dus mijn vraag is kun je niet gewoon zonder aspireren doen en als het dan per ongeluk in een bloedvat komt zit er tenminste geen lucht bij.
kan dit?
 
Je trekt gewoon een vacuüm dus je trekt geen lucht op als je aspireert he.
 
Gewoon altijd aspireren als je intramusculair injecteerd, dan zit je altijd safe.
 
bedankt voor de reacties ik vroeg het me af.
 
Heb er totaal geen verstand van maar lees veel rondom dit onderwerp en at TS check 'the four horseman'. Neem aan dat de ervarene wel weten wat ik bedoel en past bij je doel
 
Back
Naar boven