AndroidHealthClinic

Test / Tren / Halo / Oxy / Winny / Helios / T3 / T5 / Proviron / Aromasin

Em87

Ripped Bodybuilder
Waardering
326
Lengte
1m76
Massa
107kg
Vetpercentage
11%
Hoi

hierbij mijn kuurlog.

Zit nu aan einde van mijn bulk kuur test tren. Eindig met 250mg test e 800mg tren e en sinds 2dagen namen ik 20mg Halo. Vandaag en volgende week laatste inject tren. Hierna verder met x aantal weken test 250mg. Daarna zie ik wel verder:D

Momenteel weeg ik 114/115kg, ben sinds het uit is met mijn vriendin erg veel aangekomen.

Trainingen; ik train gewoon uit mijn hoofd, probeer wel zo vaak mogelijk alles te pakken. Benen 1x in de maand en deadlift begin ik langzaam weer, last van onderrug.

Voeding; Alles wat ik tegenkom...

Foto's van hoe ik er nu bij sta, fotos zijn niet scherp zoals te zien is komt omdat ik ze vanaf mn tel naar PC heb verstuurd in klein formaat, something ****ed it up.

Training van vandaaghad haast dus niet veel oefeningen gepakt

Borst

Bench
20x70kg
10x110kg
6x150kg
6x170kg
4x180kg
10x70kg

Incline
12x4x70kg

Cable
10x5x25kg

Laatst bewerkt:
in, gvd buffe gast zeg.

ben jij dat ook op je avatar?

Damn die bench, erg indrukwekkend voor een niet-powerlifter. Ziet er huge uit voor de rest, ben benieuwd hoe dat er straks droog uit gaat zien! Ik neem aan dat we tegen het eind van de cut weer close-up foto's te zien krijgen? :D

Leuk dat je toch gaat loggen! Volg je :)

• Topic Starter Topic Starter
Damn die bench, erg indrukwekkend voor een niet-powerlifter. Ziet er huge uit voor de rest, ben benieuwd hoe dat er straks droog uit gaat zien! Ik neem aan dat we tegen het eind van de cut weer close-up foto's te zien krijgen? :D

ik moet dan iemand foto's laten schieten, want anders is het een k*t belichting als ik nog dichterbij sta:o

In.

post eens wat meer close up pics man :D, cant see shit.
Reden waarom benen maar 1 keer in de maand?

Sicke buffel hoor!

Wat is precies je doel ?

• Topic Starter Topic Starter
Heyyyy het is je gelukt, je kan het :thumb:

IN, sicke bench, buffe foto's etc!

Damn zag Em staan dus ga toch volgen. Hopelijk houdt je t bij, goed buff.

En ik krijg hem niet zo ver om op het podium te gaan.
Eigenwijze turk :D

Terug
Naar boven