Bodybeast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is wel ongeveer waar ik prik... maar kan ook goed zijn van het kickboxen of ruw gedoe op het werk. Dus weet niet waar het van komt.
hmm jammer, het had mooi geweest als we hier conclusies uit konden trekken, dit ter lering.
Zodra bloed terug komt van kweek zal ik meer weten. Ik denk dat de kans groot is dat er een scheurtje opgetreden is toen ik 7ml gezet heb... dan staat de spier denk al wel wat strakker. Dan lomp en ruw lopen doen wil een spier wel sneller scheuren lijkt me. Maar dat zijn allemaal aannames en speculatie. Donderdag om 1130 weet ik meer.
Update: Donderdag antibiotica gekregen.. en nu 100% weer. Geen koorts.. volledige bewegingsbaan in mijn been. Spier is alleen nog beetje hard. Ga weer volle bak trainen maar sla benen nog even weekje over voor de zekerheid.
Over kuren... ben woensdag bij Oma (Sibil Peeters) geweest en die gaat mijn voeding,training en extras onderhanden nemen. Prik momenteel dus niet meer tot ik te horen krijg wat ik er van haar in moet duwen. Heb alleen grammetje test gezet voor lichaamsfuncties.. en omdat het gewoon lekker is haha.
Weet niet of ik kuurschema mag posten hier zodra ik het krijg. Ik vrees van niet.. maar zal topic wel blijven updaten over de vooruitgang.
Over lichaam... voor iemand die 2 maanden stil heeft gelegen min of meer en slecht gegeten is het allemaal zo slecht niet. Werd bij oma gemeten op 10,8% vet bij 106kg en 174cm. Wel idioot veeeeel vocht. Daarom heb ik nu al sinds die woensdag mijn voeding helemaal opgeschoond en carbs er bijna uitgegooid en vocht loopt er nu al uit. Kan niet wachten wat er gebeurt zodra ik het voedingsschema van oma krijgt. Word spannend haha.
. Heb alleen grammetje test gezet voor lichaamsfuncties.

volgende keer gewoon veel test