Fitness Seller

Kuurlog Jamesss: Bold / Mast E / Tren E / HRT TEST/ Var / Winny / GH / Provi / T3

Ik zet test nooit lager dan 1000mg per week met als max 1500mg.

Succes man!

klote om te lezen! heb zelf ook wat blessures enz gehad in mijn kuur. kan momenteel vrijwel niets trainen!

werk nu aan de zwakke punten...

• Topic Starter Topic Starter
Zo net paar uur geslapen... word wakker.. been voelt echt 2000% beter. Die paar ml aangekoekt oud bloed die ze eruit gezogen hebben doen voel ik meteen. Been is veel losser en flexibel. Moet nu alleen niet overmoedig worden en toch te gek doen. Ga deze keer maar echt luisteren naar de dokter en toch rustig doen.

hmm jammer, het had mooi geweest als we hier conclusies uit konden trekken, dit ter lering.

Zodra bloed terug komt van kweek zal ik meer weten. Ik denk dat de kans groot is dat er een scheurtje opgetreden is toen ik 7ml gezet heb... dan staat de spier denk al wel wat strakker. Dan lomp en ruw lopen doen wil een spier wel sneller scheuren lijkt me. Maar dat zijn allemaal aannames en speculatie. Donderdag om 1130 weet ik meer.

Zodra bloed terug komt van kweek zal ik meer weten. Ik denk dat de kans groot is dat er een scheurtje opgetreden is toen ik 7ml gezet heb... dan staat de spier denk al wel wat strakker. Dan lomp en ruw lopen doen wil een spier wel sneller scheuren lijkt me. Maar dat zijn allemaal aannames en speculatie. Donderdag om 1130 weet ik meer.

top man! laat het ons zeker weten :thumbs:

ik zat zelf ook al in die richting te "denken", ik had al eerder gelezen dat jij er soms flink wat ml's induwde... maar idd, speculatie....

fijn dat je je alweer stukken beter voelt!
grtz

Update: Donderdag antibiotica gekregen.. en nu 100% weer. Geen koorts.. volledige bewegingsbaan in mijn been. Spier is alleen nog beetje hard. Ga weer volle bak trainen maar sla benen nog even weekje over voor de zekerheid.

Over kuren... ben woensdag bij Oma (Sibil Peeters) geweest en die gaat mijn voeding,training en extras onderhanden nemen. Prik momenteel dus niet meer tot ik te horen krijg wat ik er van haar in moet duwen. Heb alleen grammetje test gezet voor lichaamsfuncties.. en omdat het gewoon lekker is haha.

Weet niet of ik kuurschema mag posten hier zodra ik het krijg. Ik vrees van niet.. maar zal topic wel blijven updaten over de vooruitgang.

Over lichaam... voor iemand die 2 maanden stil heeft gelegen min of meer en slecht gegeten is het allemaal zo slecht niet. Werd bij oma gemeten op 10,8% vet bij 106kg en 174cm. Wel idioot veeeeel vocht. Daarom heb ik nu al sinds die woensdag mijn voeding helemaal opgeschoond en carbs er bijna uitgegooid en vocht loopt er nu al uit. Kan niet wachten wat er gebeurt zodra ik het voedingsschema van oma krijgt. Word spannend haha.

Komt dik inorde!

Dat komt idd wel goed!!

Update: Donderdag antibiotica gekregen.. en nu 100% weer. Geen koorts.. volledige bewegingsbaan in mijn been. Spier is alleen nog beetje hard. Ga weer volle bak trainen maar sla benen nog even weekje over voor de zekerheid.

Over kuren... ben woensdag bij Oma (Sibil Peeters) geweest en die gaat mijn voeding,training en extras onderhanden nemen. Prik momenteel dus niet meer tot ik te horen krijg wat ik er van haar in moet duwen. Heb alleen grammetje test gezet voor lichaamsfuncties.. en omdat het gewoon lekker is haha.

Weet niet of ik kuurschema mag posten hier zodra ik het krijg. Ik vrees van niet.. maar zal topic wel blijven updaten over de vooruitgang.

Over lichaam... voor iemand die 2 maanden stil heeft gelegen min of meer en slecht gegeten is het allemaal zo slecht niet. Werd bij oma gemeten op 10,8% vet bij 106kg en 174cm. Wel idioot veeeeel vocht. Daarom heb ik nu al sinds die woensdag mijn voeding helemaal opgeschoond en carbs er bijna uitgegooid en vocht loopt er nu al uit. Kan niet wachten wat er gebeurt zodra ik het voedingsschema van oma krijgt. Word spannend haha.

goed om te horen man!

je maakt me wel nieuwsgierig naar die kuurschema's eigenlijk... mocht je ze niet posten (flauw hoor! ;p) kan je dan aangeven of de benadering heel veel anders is dan wat je hier zoal ziet? (ik vermoed van wel).

heej maatje leef je nog???ik is benieuwd!!

Ja ik leef zeker nog....

Zit sinds voor de carnaval onder begeleding bij Sibil Peeters... (trainer van Koert Vogel en Roellie Winklaar) Logischerwijs kon ik met carnaval me niet aan de voeding houden. Na carnaval begonnen... stond bij laatste meting op 104,5kg bij 10,8%. Maar heb zoveel vocht dat het wel lijkt of ik op 16% stond.

Ik gebruik minder zooi dan ik in deze kuurlog gebruikte. Gebruik ook niks geks of vreemds. Het is echt de voeding en de zorgvuldig getimede supplementen die het hem doen.

Ben wel overgestapt van Bluetops naar echte Norditropin GH. Maandag en dinsdag voor eerst gebruikt en 2iu gezet... ging kapot van de koppijn en vocht. Daarom terug naar 0,8iu en gister overgeslagen. Zo heftig is dat spul. Probeer langzaam op et bouwen tot ik op 1,5-2iu 5 dagen per week zit.

Laatste dagen merk ik dat devoeding echt zijn werk doet, sta elke nacht nu ook op om de 2 uur omdat ik meot plassen. Ik zeik de hele dag door dat is al dat vocht dat eruit loopt. Verschil in 1 week is al dramatisch kan niet wachten wat er komende 4 weken gebeurt. Over 4 weken hoef ik ook pas te beginnen met cardio. We gaan eerst kijken wat er gebeurt met voeding. Daarna voeding en kuren mss aanpassen en mogelijk cardio erbij doenindien nodig. Ik heb geen wedstrijddatum ofzo dus we doen het op het gemakkie.

welke supps gebruik je zoal james..?

kijk dat is mooi ik denk al ik hoor niets meer van je...maar alles gaat dus lekker en jawel oma from hell is bekend bij mij....en ze is goed maar dat weet jij ook wel..succes

Hoe gaat het bij jou bro? Annuska ook goed ?

gaat lekker hier ....neej die doet niet meer veel word tijd dat ik die weer eens aan het trainen schop...:D:D:D

hoeveel kcal eet je momenteel?

Terug
Naar boven