Fitness Seller

Kuurlog Jamesss: Bold / Mast E / Tren E / HRT TEST/ Var / Winny / GH / Provi / T3

• Topic Starter Topic Starter
doe je je fly's ver uit elkaar of meer dat je armen [Link niet meer beschikbaar] bij je borst zijn?

Ik vind dat ultra wijde nergens voor nodig... zal vast wel theoretische reden voor zijn maar puur op gevoel vind ik onnodig mijn schouders en gewrichten belasten en kan minder gewicht doen.

Ga wel stuk verder dan 90gr maar het is een pushfly. De oefening en de naam heb ik van Victor Martinez gejat en is iets wat voor mij echt veel beter voelt.

Ik vind dat ultra wijde nergens voor nodig... zal vast wel theoretische reden voor zijn maar puur op gevoel vind ik onnodig mijn schouders en gewrichten belasten en kan minder gewicht doen.

Ga wel stuk verder dan 90gr maar het is een pushfly. De oefening en de naam heb ik van Victor Martinez gejat en is iets wat voor mij echt veel beter voelt.

top man! ben benieuwd naar de movie's suc6 ;)

Even kleine update... FST7 is ****ing lekker haha. Heb echt lekkere diepe spierpijn. Lang geleden dat ik dit gevoeld heb. Heb zin om over 2 uur rug te gaan doen!

Good luck James !

I'll be watching

ik heb daar ook al over gelezen en ben ook aan het denken om dat eens te gaan doen...

ook even moeten zoeken wat die fst7 is, znder het te weten deed ik dit al voor voor borst en een vaiante voor biceps (steeds andere grip voor biceps). Gaat idd heel goed.

Succes verder, hou er van logs van lange kuren te lezen.

Doe je dan die laatste reeks (die je 7 keer doet) ook met zo hoog mogelijk gewicht?

Ik ben geen expert ofzo maar wat ik gedaan heb is een gewicht waar ik 4 setjes mee kan voltooien en het dan echt zwaar word. Daarna met assistentie bij de laatste paar reps of gewicht omlaag gooien. Zolang zuiverheid maar intact blijft. Zie het totaal niet als een kracht of massa oefening. Dus pak een licht gewicht wat ik lekker zuiver kan doen. Zal komende weken nog wel beetje aftasten zijn hoe en wat... maar zou zeggen probeer het. Het voelt echt lekker.

Ik ga niet veel aan het log kunnen bijbrengen, maar post even gewoon omdat ik hem
wil volgen ... abonneren en beetje studeren zeg maar.

Korte update... toch te snel naar mijn ziek zijn weer gaan trainen denk want ben nog steeds ziek. Door het in de kou aan de deur staan super stront verkouden geworden. Weet nu niet zeker of ik gewoon nog steeds ziek ben of dat door de lage dosis test mijn afweersysteem zuigt. Nu even goed uitzieken... mooi k*t want zit al in week 3 ofzo en nog geen week fatsoenlijk kunnen trainen. Gek genoeg ga ik wel vooruit.. maar is niks gek met deze dosissen denk. Zou alleen graag goed kunnen eten en trainen en kijken wat er dan gebeurt.

Mocht ik niet snel beter worden ga ik mss Test gewoon omhoog gooien naar 1gr.

Mocht ik niet snel beter worden ga ik mss Test gewoon omhoog gooien naar 1gr.

:D ja test is een wondermiddel tegen ziektes:p

ken het probleem, ik zit al 10 weken ofzo in de kuur en elke week wel iets. niet trainen door spuitplekken.. niet kunnen eten vanwege zere maag van de methyltren.. niet kunnen trainen vanwege ****ed up rug met push press...

ben eigenlijk geen **** opgeschoten deze 10 weken???

:D ja test is een wondermiddel tegen ziektes:p

ken het probleem, ik zit al 10 weken ofzo in de kuur en elke week wel iets. niet trainen door spuitplekken.. niet kunnen eten vanwege zere maag van de methyltren.. niet kunnen trainen vanwege ****ed up rug met push press...

ben eigenlijk geen **** opgeschoten deze 10 weken???

Tja.. heb net onder de douche besloten dat ik dit echt te k*t vind... ga de Bold wisselen voor Test. Dus 4ml bold word 4ml Test... of mss 6 :p. Lage dosis Test is blijkbaar niet echt mijn ding. Mss wel iets van arimidex implementeren of de proviron verhogen.

ben erg benieuwd wat die sloot aan test je gaat brengen man ;)
beterschap en succes!

btw: wel jammer om te lezen dat voor jou de lage dosis test niet lijkt te werken, ik ben nochthans van plan hetzelfde te doen.

ben erg benieuwd wat die sloot aan test je gaat brengen man ;)
beterschap en succes!

btw: wel jammer om te lezen dat voor jou de lage dosis test niet lijkt te werken, ik ben nochthans van plan hetzelfde te doen.

Nou denk dat lage dosis Test wel werkt.. en voelde me mentaal en lichamelijk wel goed. Was ook gewoon nog normaal geil en niet zoals ik straks weer word vervelend geil. Maar denk dat mijn afweer systeem het momenteel even af laat weten. Doe nog wel keer lage dosis test kuur in de zomer ofzo. Of als ik stop met portieren.

ok, dan had ik je even verkeerd begrepen. goed om te horen dan :thumbs:

btw, er heerst wel een hardnekkige griep.. ik loop ook al zeker 3 weken te klooien ermee en met mij vele anderen (collega's, famillie).

Even een update.... kom net terug van het ziekenhuis. Al die weken ziek zijn bleek niet koorts of griep te zijn geweest. Heb een abcess van 3cm in mijn bovenbeen dat is gaan ontsteken. Naald erin door dokter en we verwachtte etter en pus omdat het AAS gerelateerd zou zijn.... komt er alleen oud bloed uit. Is het blijkbaar een spierscheurtje geweest waarna een soort van bloedprop is gekomen. Bloed is opgestuurd voor inspectie. Krijg deze week de uitslag. Er zijn 3 mogelijke oplossingen:

1: Gaat vanzelf maar moet echt rust nemen (wat ik niet gedaan heb)
2: Antibiotica
3: Klein sneetje maken in bovenbeen en prop oud bloed eruit trekken.

Ik hoop optie 1 of 2 natuurlijk. Komt godnondeju mooi k*t uit want heb heel mijn kuur dus nog niks kunnen doen. Orals er al uitgegooid en die doe ik over paar weken als ik beter ben wel weer. Ga wel doorkuren maar vervang de Bold toch voor Test.

jezus man, wat een k*t zooi :(

vraag me af hoe dat scheurtje ontstaan is? zit het precies op een plek waar je normaal je zooi zet?

sterkte ermee man!

jezus man, wat een k*t zooi :(

vraag me af hoe dat scheurtje ontstaan is? zit het precies op een plek waar je normaal je zooi zet?

sterkte ermee man!

Is wel ongeveer waar ik prik... maar kan ook goed zijn van het kickboxen of ruw gedoe op het werk. Dus weet niet waar het van komt.

Terug
Naar boven