XXL Nutrition

Test/Tren/Mast 500/400/400 vs 250/400/400 ?

Disco Thrasher

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m76
Wil volgende week weer eens beginnen maar twijfel nog over de hoeveelheid Test in mijn Test/Tren/Mast-stack.

Dus 500mg of 250mg Test p/w gecombineerd met 400mg Tren en 400mg Mast?

Zijn er mensen die beide stacks al eens hebben geprobeerd en zo ja, wat waren jullie ervaringen?

Alvast bedankt.

hangt een beetje van de persoon af, heb je snel last van deca d*ck-->test hoog houden. Heb je snel last van gyno--->test laag houden.

ziet er goed uit maar mag ik weten wat je voorige kuur is ?
Test zeker op 500 tren op 400 maar 8weken ,mast e 200 is prima en zou het ietske langer laten lopen (HardkoOr ofniet? kickstart test P)

En gyno van tren, heeft dat og wat met de testo te maken Flip?

Van tren zelf krijg je geen gyno, enkel gecombineerd met bvb test.

Daarom zou ik voorstellen test op 250.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!

Gaat mij eigenlijk niet om de gyno/libido sides... daar ben ik van op de hoogte...

Was meer benieuwd naar het verschil in resultaten van iemand die beide stacks al eens gebruikt heeft.

Ook met in het achterhoofd dat ik ergens gelezen meen te hebben dat Test en Tren concureren op dezelfde receptor.

Heb ook al zo'n theorie gelezen, best wel interessant eigenlijk.

Zou er dan om gaan, als je de test laag doseert dat de tren de receptor beter kan bezetten.

Als je mast neemt met test kan je bijna geen gyno krijgen van test omdat mast een dht is en die de aromatisering tegen gaat dus moet geen probleem zijn gewoon 500 doen.
En tren is prolac gyno en daar heeft de rest geen invloed op dus dat weet je nooit kans is kleiner als met aromatiserende middelen maar kan altijd.

Als je mast neemt met test kan je bijna geen gyno krijgen van test omdat mast een dht is en die de aromatisering tegen gaat dus moet geen probleem zijn gewoon 500 doen.
En tren is prolac gyno en daar heeft de rest geen invloed op dus dat weet je nooit kans is kleiner als met aromatiserende middelen maar kan altijd.

Klopt. Primo is nog beter dan masteron.
Wat mij niet duidelijk is: waarom moet je altijd bij dht produkten het liefst test bij laten lopen?
Dht zijn toch afgeleiden van testosteron? waarom dan libido problemen met alleen maar dht?
Misschien beetje off topic maar dit wilde ik even kwijt.

Terug
Naar boven