XXL Nutrition

test/tren /masteron enanthate

Bezoekers in dit topic

jacky den bels

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2006
Berichten
13.308
Waardering
214
Lengte
1m80
Massa
95kg
maandag begin ik mijn kuur zal proberen een log bij te houden
kuurschema:
week 1/9 750 mg test e
week 1/8 400 mg trenbolone e
week 4/10 400 mg mast e
week 13/16 nakkur nolvadex

stats :181 cm hoog
99 kilo
23% bf vandaag toch maar even gechekt op sportschool is dus
19%bf

doel :100 kilo
15% bf word dus ook bijgesteld
12% bf
wil eigenlijk ook 190 hoog worden maar dat zal wel niet meer lukken:D

voedingsscema voor de geinteresseerden
http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/mijn-voeding-88809/
 
Laatst bewerkt:
Hmmm interessante kuur. Deze middelen ga ik ook gebruiken om voorjaar 2007 te gaan cutten. Je zit nog wel vrij hoog in je BF. Vanwaar de Test E zo hoog als je toch gaat cutten?
 
hmm daar heb ik over zitten twijfelen maar heb ik wel een reden voor natuurlijk
ik ben 40 dus eigen aanmaak van test is minder dus dat wil ik eigenlijk opvangen
 
maandag begin ik mijn kuur zal proberen een log bij te houden
kuurschema:
week 1/9 750 mg test e
week 1/8 400 mg trenbolone e
week 4/10 400 mg mast e
week 13/16 nakkur nolvadex

stats :181 cm hoog
99 kilo
23% bf

doel :100 kilo
15% bf
wil eigenlijk ook 190 hoog worden maar dat zal wel niet meer lukken:D

voedingsscema voor de geinteresseerden
http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/mijn-voeding-88809/

Een mooie cutkuur, heb ik ook gedaan in het verleden, met de juiste voeding moet je je BF omlaag krijgen.
Een paar puntjes van mijn kant;
-probeer toch wat shakes te wisselen met vaste voedsel. En rijst heeft mijn voorkeur t.o.v brood.
-Test zou ik doortrekken naar wk 10.
Wat ik zelf heb gedaan is na de 10 weken, 2 weken test prop erbij nemen, om zo dan gelijk met mijn nakuur te beginnen.

Iig veel succes.
 
Een mooie cutkuur, heb ik ook gedaan in het verleden, met de juiste voeding moet je je BF omlaag krijgen.
Een paar puntjes van mijn kant;
-probeer toch wat shakes te wisselen met vaste voedsel. En rijst heeft mijn voorkeur t.o.v brood.
-Test zou ik doortrekken naar wk 10.
Wat ik zelf heb gedaan is na de 10 weken, 2 weken test prop erbij nemen, om zo dan gelijk met mijn nakuur te beginnen.
Iig veel succes.

Heb pas hetzelfde kuurtje gedaan, alleen dan met korte eshters en 3 weken lang. Is een lekkere combinatie!

@hitman, is het niet beter om een dag of 5 te wachten met je nakuur, want die test prop is ook niet in 1 dag uit je lichaam...
 
Ik wacht meestal 3dagen na de laatste prop injectie.. max 5
 
Succes man!! Ziet er lekker uit!!
Ik duw er vandaag 750mg Test en 400mg Tren erin dus ik heb 1 dag eerder plezier :D
 
werd vanmorgen wakker en twijfelde zal ik het doen hahaha dacht toen kan nog wel dagje wachten
 
zo we zijn er mee begonnen net 375 mg test en 200 tren gezet donderdag deel 2
heb besloten om niet alles ineens te zetten .Heb nog voor ongeveer een week nitrocrea staan die maak ik dus ook maar op :D
 
EINDELIJK is het zover, EINDELIJK.

Na maanden mentale voorbereiding, uren studie en overleg mag je eindelijk beginnen.

Ik hoop dat alles gaat zoals je verwacht, maar ja, ik zal het van dicht bij mogen meemaken. Ik hoop wel dat de stierenlucht van de tren mee gaat vallen. Wil je graag blijven spotten. En natuurlijk niet echt fijn als je niet in de buurt van het vrouwtje mag komen, zeker de komende tijd.

SUCCES.

Oh ja, mogen we nog verrassingen verwachten de komende 16 weken? Ik heb namelijk het gevoel dat er iets mist, weet alleen niet wat. Of toch wel.
 
Oh ja, mogen we nog verrassingen verwachten de komende 16 weken? Ik heb namelijk het gevoel dat er iets mist, weet alleen niet wat. Of toch wel.

IGF-1 zou wel lekkere aanvulling zijn. Nog lekkeder zou GH zijn en nog lekkerder GH/IGF/SLIN :D
 
IGF-1 zou wel lekkere aanvulling zijn. Nog lekkeder zou GH zijn en nog lekkerder GH/IGF/SLIN :D


poeh Jamesss niet overdrijven meteen hahaha igf word denk ik wel toegevoegd vanaf volgende week doe ik dan 6 weken dan even pauze en dan weer tijdens de nakuur is mijn hersenspinsel hier over hoor wel de reacties hierop oja igf dan op trainingsdagen in de net getrainde spier (als dat lukt) :eek:
 
Succes, ik ga van 't voorjaar precies dezelfde kuur doen, alleen met korte esters :D, ook incl igf.

Vind trouwens wel dat je vrij laag zit qua voeding, zelfs voor een cut schema.
Maar ik neem aan dat je daar zelf genoeg ervaring mee hebt, dus SUCCES zou ik zeggen :D:thumbs:
 
Zo doe ik het ook. 6 weken lang IGF @ 50mcg 3x PW dan 2 weken pauze en dan herhaal ik die cyclus.
 
Succes, ik ga van 't voorjaar precies dezelfde kuur doen, alleen met korte esters :D, ook incl igf.

Vind trouwens wel dat je vrij laag zit qua voeding, zelfs voor een cut schema.
Maar ik neem aan dat je daar zelf genoeg ervaring mee hebt, dus SUCCES zou ik zeggen :D:thumbs:

weet dat ik vrij laag zit maar ga dit voor een paar weken proberen en schema is zo bijgesteld zowel omlaag en omhoog dus is even afwachten
 
Ziet er goed uit allemaal. Zal ook je voeding `s bekijken.
Deze ga ik effe volgen!
Succes d`rmee.
 
Ja weinig vast voedsel? ???

Moet je niet wat meer vast voedsel eten. En vind je het niet beetje weinig eiwitten voor na de training, denk dat je betere resultaten haalt als je ook nog een bak magere kwark toevoegd voor het slapen gaan.
 
Heb pas hetzelfde kuurtje gedaan, alleen dan met korte eshters en 3 weken lang. Is een lekkere combinatie!

@hitman, is het niet beter om een dag of 5 te wachten met je nakuur, want die test prop is ook niet in 1 dag uit je lichaam...

Nee, gelijk beginnen is beter. Want ook je nakuur heeft tijd nodig om zijn werk goed te doen ivm de halfwaardetijd. Nolvadex weet ik nog niet maar schijnt niet supersnel te werken, clomid heeft een halfwaardetijd van 5dgn.
 
Ja weinig vast voedsel? ???

Moet je niet wat meer vast voedsel eten. En vind je het niet beetje weinig eiwitten voor na de training, denk dat je betere resultaten haalt als je ook nog een bak magere kwark toevoegd voor het slapen gaan.



zit nu op een halve bak kwark zal ik vast mee beginnen ;neem alle adviezen en tips mee wil eruit halen wat kan he:D
 
zit nu op een halve bak kwark zal ik vast mee beginnen ;neem alle adviezen en tips mee wil eruit halen wat kan he:D

Lekker zo`n bak kwark eet ik altijd in 1x op en dan doe ik me oogjes dicht. Herstel dan ook erg goed in me slaap en soms word ik `s nachts wakker eet ik nog een halve bak, werkt prima verteerd langzaam waardoor je een geleidelijke opname hebt. Dus erg goed voor het slapen gaan, beter dan de whey die je neemt die is er zo weer uit.
 
Back
Naar boven