AndroidHealthClinic

Test - Tren - Oxy

tren geen massabouwer? tren alleen opzich zelf is al een beter massabouwer dan test dbol en deca samen.

we hebben het hier wel over droge spiermassa he geen vocht kilos

Misschien dat je flink kunt gainen met tren als je nog onder je genetische limiet zit maar op een gegeven moment moet tren het toch afleggen tegen de roids die je wel in hoge dosissen kunt nemen. Ongetwijfeld dat 1 gram tren per week beter is dan 1 gram test maar 1 gram tren pw houdt een gemiddeld mens niet lang vol terwijl een combinatie van test+deca+dbol in de ordegrootte van 3 gram totaal nog wel eens als een offseason cycle gebruikt kan worden. Begrijp me niet verkeerd, tren kan zeker zijn nut hebben in een bulk maar het is niet de staple om groot te worden.

• Topic Starter Topic Starter
Zal test-tren-anavar of test-tren-dianabol worden, meningen?
Hoeveel doseer ik nu het best & vanaf wanneer laat ik het best hcg meelopen?

Hangt er van af. Low Test/High Tren is nu erg populair omdat het weinig sides heeft en niet weinig onder doet voor de klassieke 500/400 maar je hebt ook mensen die zweren bij 500/400 test/tren

Het wordt testosteron e - trenbolone e - masteron e :lifter:

Misschien dat je flink kunt gainen met tren als je nog onder je genetische limiet zit maar op een gegeven moment moet tren het toch afleggen tegen de roids die je wel in hoge dosissen kunt nemen. Ongetwijfeld dat 1 gram tren per week beter is dan 1 gram test maar 1 gram tren pw houdt een gemiddeld mens niet lang vol terwijl een combinatie van test+deca+dbol in de ordegrootte van 3 gram totaal nog wel eens als een offseason cycle gebruikt kan worden. Begrijp me niet verkeerd, tren kan zeker zijn nut hebben in een bulk maar het is niet de staple om groot te worden.

Ja mja, 3 gram kerel, waar hebben we het dan ook over. Overigens lijkt deca op 1500 ofzo me ook niet echt tof. Verder snap ik je wel, kzou ook liever een tijd op 2 gram test zitten dan op 1000/1000 test/tren denk ik :p

Ik lees dit vaker inderdaad. Heb jij dit toevallig zelf ervaren Dayuum?

Nee maar het is logisch.

Meeste mensen krijgen al acne van Test-e als daar ook nog eens Tren bijkomt wat ook acne geeft door DHT en mast, een middel waarvan de grootste bijwerking wederom acne is dan kan je er zeker van zijn dat je acne gaat krijgen of je moet er totaal niet gevoelig voor zijn. Gaat ook wel weer weg natuurlijk en zeker in d e winter kan je het gewoon verbergen

Luister naar een echte Trenfanaat ik heb ze zo goed als allemaal gehad en in de gekste doseringen!!!
Doe test/tren/dianabol!!! heb ik ook gedaan maat lees mijn logje, ik had op 10weken al 10kilo gepakt erbij!
Dianabol in combo met Tren = Een echte wondercombo!!!! 500mg Test-E, 400mg Tren-E, en 50mg dianabol per dag!!! 12weken test, 10weken tren, 6weken Dianabol!!!
eventueel op't einde Mast prop pakken IMO!!! Mast-E op 800mg gedaan en was bagger as ****:D
Geloof mij TS ik ben eerlijk en heel bekend met de producten waar jij mee wil gaan kuren!!!
succes en neem een wijze beslissing!!!

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 21:34 ----------

En hcg 2x 250IU per week van begin kuur tot eind kuur en dan nakuren met arofix 4weken en PIZZA PRONTO!!!

Het is test e 500 - tren e 400 pw geworden met ed 40mg dbol (euro pharma)
Vandaag begonnen, hou jullie op de hoogte!

Kuurlog zou mooi zijn. Wil ook graan test en tren doen. Druk het forum afgezocht naar de werking en de mogelijke combinatie's maar word waarschijnlijk voor mij ook test en tren. Kuurlog zou super zijn.

Kuurlog zou mooi zijn. Wil ook graan test en tren doen. Druk het forum afgezocht naar de werking en de mogelijke combinatie's maar word waarschijnlijk voor mij ook test en tren. Kuurlog zou super zijn.

Haha tik m aan bij mij ook vandaar dat ik ook wel kuurlogje wil zien

Nu nog maar bezig aan derde dag, zal wel inkicken binnen 8 dagen ongeveer.
Vandaag wel snel buiten adem en meer zweten dan normaal tijdens legtraining, maar zal in mn kop zitten haha.
Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Update 13/10
Al een 5-6kg aangekomen, gaat wel lekker krijg overal opmerkingen dat ik serieus ben bijgekomen. 's Nachts wel zweten, maar niet zoals iedereen zegt "kletsnat" wakker worden. Wel ietsje droger geworden, borst & triceps komen er beter door (mooier afgelijnd).
Ga de tren verhogen nu naar 600mg pw, hopelijk nog harder.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven