AndroidHealthClinic

Test tren winny?

papavlekje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
He peepz!

heb afgelopen periode een kuurtje gehad van sust in combinatie met boldone. Dit is me echter niet heel goed bevallen aangezien ik niet echt heb gemerkt dat ik droger ben geworden of dergelijke terwijl me voeding wel goed zat.

Denk dat bold gewoon niet echt een top middel is geweest aangezien me lichaam er niet echt goed op heeft gereageerd. Nu heb ik vorig jaar zomer al een keer een kuurtje gehad met test e en tren allebei 250 p.w/200 p.w hier ging ik echt goed op en werd ik ook goed hard.

Wat zouden jullie nu aanraden voor mij? Gewoon weer een test tren met eventueel wat hogere doseringen (zoja hoeveel) En raden jullie een combinatie met winny tabs aan? En deze dan de 1e 4 weken of de laatste paar weken, daar lees ik namelijk ook goede reacties op. Hier wordt je een stuk harder van wat ik lees. Of is masteron een goede om erbij te pakken? Mochten jullie nog andere adviezen hebben dan hoor ik het graag. Geld is inprincipe geen probleem, heb er goed voor gespaard :P

Weeg 93 kilo, 1,90 en BF van 15%

THNX BRO'S!

denk dat de dosering geen ruk zal uitmaken als je voeding niet op je doel is aangepast (cutten). je zal dan dus niet droger worden, zoals je zelf al hebt meegemaakt.

100mg test prop EOD
100mg tren ace EOD

dit misschien iets voor je? je kan ook low test high tren proberen, 125mg / 400mg per week ofzo
probeer je carbs eens nog wat meer te verlagen, als je dat nog niet had gedaan

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
denk dat de dosering geen ruk zal uitmaken als je voeding niet op je doel is aangepast (cutten). je zal dan dus niet droger worden, zoals je zelf al hebt meegemaakt.

100mg test prop EOD
100mg tren ace EOD

dit misschien iets voor je? je kan ook low test high tren proberen, 125mg / 400mg per week ofzo
probeer je carbs eens nog wat meer te verlagen, als je dat nog niet had gedaan

Ik ben altijd bang als ik me carbs ga verlagen dat ik zwaar in me kilo's ga inleveren. Heb hieronder ook even me huidige voedingsschemageplaatst zodat je ziet wat ik iedere dag eet. Misschien mensen hier nog aanpassingen op?

Wat zou het voordeel zijn van low test en high tren ten opzichte van bijvoorbeeld 500 test en 400 tren.

Test prop en tren Ace heb ik idd hele goede verhalen over gehoord ik vind het alleen echt een ramp om OED te zetten en ik hoor hele erg sides van die tren ace.....

Voedingschema:

8:30 150Gr. havermout, 1 banaan, 60 gram whey

11:00 4 volkoren boterhammen met kipfilet + 500 ml magere yoghurt

13:15 150gr rijst, 200 Gr.
Gekookte kipfilet/ vis

15:30 14 volkoren boterhammen met rosbief en 4 gekookte eieren

18.30 Avondeten ( altijd vis,vlees of pasta/ met groente)

Training

Na training
2 BCAA capsules
60 gram Maxy Waize 50 gram whey

21:00 150 gram rijst, 150 gr tonijn en 50 gr. augurken

23:00 500 ml magere kwark, 25 gram walnoten

Gebruik soms Complex Carb Gainer shakje ipv van een maaltijd. Verder gebruik ik noxi pro voor de training als pre workout

teveel carbs en boterhammen als je t mij vraagt.. met een cut moet je niet zorgen gaan maken om wat in te leveren, hoort er eenmaal bij. laag test hoog tren zorgt ervooe dat de tren zn werk beter kan doen, en dat is ideaal in een cutter

..veel brood zeg!

post dan gewoon niks

..overduidelijk dat TS nog veel kan verbeteren op voedingsgebied

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 09:36 ----------

Op jou gewicht en vet% zou ik de volgende verhoudingen toepassen:
Trainingsdagen (EKV); 35-35-30
Rustdagen (EKV); 50-30-20
Hoeveelheid kcal is afhankelijk van je beroep en dagelijkse bezigheden, reken dit voor jezelf uit!
Hier bijvoorbeeld:
www.1percentedge.com/ifcalc/

Kies uitsluitend producten bestaande uit complexe eiwitten, slow-carbs en goede vetten. Heb je geen idee waar het over gaat? Lees je dan in bij de voedingssectie.

succes!

Lijkt meer een clean bulk :D

Vooral die kwark voor t slapen weg laten man. Gewoon 40gr casseine eiwitten nemen met water.

Daarnaast 14 boterhammen ??? Das een heel brood vriend! Je weegt maar 93 kilo met 15%bf.

Gewoon hoger in je eiwitten gaan zitten, laat die 14 boterhammen om 15h30 liggen voor 150gr oats en 60 gram whey.

Qua kuur kan je er primo bij nemen eventueel. Dus bijvoorbeeld:
250mg Test
400mg Tren
200mg Primo

Lijkt meer een clean bulk :D

Vooral die kwark voor t slapen weg laten man. Gewoon 40gr casseine eiwitten nemen met water.

Daarnaast 14 boterhammen ??? Das een heel brood vriend! Je weegt maar 93 kilo met 15%bf.

Gewoon hoger in je eiwitten gaan zitten, laat die 14 boterhammen om 15h30 liggen voor 150gr oats en 60 gram whey.

Qua kuur kan je er primo bij nemen eventueel. Dus bijvoorbeeld:
250mg Test
400mg Tren
200mg Primo

Sorry bro, ik bedoelde 4 boterhammen ipv 14 natuurlijk! Kwark bevat toch voornamelijk caseine eiwitten en weinig koolhydraten, dus juist toch ideaal voor een cut?

Ik zal verder ook eens kijken of ik dus nog wat meer eiwitten in de maaltijden kan verwerken.

Jij raad dus ook aan om Test lager te zetten dan de tren?

Thnx 4 advice!

banaan weg, pak een appel want banaan zit meer suiker in
kwark is een melkproduct, hou je vocht mee vast
boterhammen zit zout in dus hou je ook vocht mee vast

ben nu een ook het cutten, hoog in me eiwitten, alleen voor de training eet ik wat koolhydraatjes anders heb ik geen kracht..

en in de kuur zo laag mogelijk in je test (125mg) is genoeg voor je libido
van test hou je toch al snel vocht vast

of 200mg primo
400mg tren
laatste 3.5 week winny tabs 40mg per dg

succes

banaan weg, pak een appel want banaan zit meer suiker in
kwark is een melkproduct, hou je vocht mee vast
boterhammen zit zout in dus hou je ook vocht mee vast

ben nu een ook het cutten, hoog in me eiwitten, alleen voor de training eet ik wat koolhydraatjes anders heb ik geen kracht..

en in de kuur zo laag mogelijk in je test (125mg) is genoeg voor je libido
van test hou je toch al snel vocht vast

of 200mg primo
400mg tren
laatste 3.5 week winny tabs 40mg per dg

succes

Zou je jou voedingsschemadan eens willen pb'en of hier droppen als voorbeeld? Tren samen met primo zetten bedoel je?

thnx for you advice anyway, will work on it ;)!

Terug
Naar boven