AndroidHealthClinic

test tren winstrol

YuRi

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Hallo dbb'ers

Ik heb enige tijd zitten nadenken over een kuurtje die ik vanaf 1 april wil starten.

Ziet er als volgt uit:

1-12 test-e 250 ew
1-10 tren-e 200 ew
1-6 winstrol 50 mg ed
?-? proviron

Ik weeg nu 90 kg en sta op ongeveer 11/12%.

Het is niet mijn eerste kuur, heb aantal jaren geleden kuurtjes met test-e test-p winstrol en anavar gebruikt.

doel is om te cutten.

Vraag is of ik proviron de gehele kuur van week 1 tot 12 moet nemen, zit dan te denken aan 25mg per dag.

Ben er ook nog niet uit hoe de nakuur eruit gaat zien. Sowieso vanaf week 14 tot en met 18. Zat te denken aan 40/40/20/20. Heb nolva(aro) en clomid liggen.

Is de dosis test van 250 per week genoeg tegenover 200 tren, want zat ook te denken aan 400 elke week maar voor cut lijkt het me overbodig.

En wel of geen provi erin en de gehele kuur gebruiken?

Provi lekker weglaten. Als jij met die dosering uit de voeten kan dan zeg ik lekker doen al ben ik meer voorstander van lagere test t.o.v. tren. In jouw geval houd je dan bar weinig over aan totale dosering dus ik zeg prima zo :)

Nakuur zou ik vanaf week 15 starten. Je kuur t/m week 12 en dan 13-14 om je esters uit te laten werken. Misschien wat aromasin toevoegen samen met nolvadex, ook bekend als arofixen.

• Topic Starter Topic Starter
GPRO bedankt voor je reactie! ik begrijp dat de doseringen te laag zijn voor het gebruik van proviron. had net ff gekeken maar de clomid en nolva die ik nog heb zijn al over datum. clomid tot 12/2012 en nolva 08/2012. kan het kwaad om het alsnog te gebruiken?

Deze stack werkt lekker als de middelen in een 1:1:1 verhouding genomen worden. Ik zou dus eerder opteren voor 350 mg test e 350 mg tren e en 350 mg winstrol per week of in de vorm van kortere esters.

bedankt BillTom voor je reactie maar wil de dosering zo laten, iemand nog advies over het gebruik van clomid/ nolva wat over datum is?

Beetje weinig vind ik, test zeker op 500 zetten.

voor een cut kuur 500 test?

Mensen zijn vaak de mening toebedeeld dat je tijdens een cut minder AAS moet zetten dan tijdens een bulk maar ik ben het daar niet mee eens. Tijdens een bulk groei je namelijk sowieso ongeacht de hoeveelheid AAS die je zet maar tijdens een cut maakt de hoeveelheid AAS zeker uit voor de massa die je kunt behouden. Daarnaast strookt deze gedachtegang ook met de gigantische hoeveelheden anabolen die IFBB pro's gebruiken pre-contest waarbij het doel bestaat uit het droger worden en niet om massa aan te komen.

Proviron eruit laten. Provi is een DHT en bind aan je androgeenreceptoren, waardoor test/tren dat vervolgens minder kunnen. Je kan ook 125 gr test-e en 300 gr tren-e nemen. Tren doet in principe al het werk.

Mensen zijn vaak de mening toebedeeld dat je tijdens een cut minder AAS moet zetten dan tijdens een bulk maar ik ben het daar niet mee eens. Tijdens een bulk groei je namelijk sowieso ongeacht de hoeveelheid AAS die je zet maar tijdens een cut maakt de hoeveelheid AAS zeker uit voor de massa die je kunt behouden. Daarnaast strookt deze gedachtegang ook met de gigantische hoeveelheden anabolen die IFBB pro's gebruiken pre-contest waarbij het doel bestaat uit het droger worden en niet om massa aan te komen.

Helemaal mee eens bro, ik ben ook geen voorstander van low dose cutting cycles. Als je catabole hoeveelheden voeding tot je neemt moet je hoog doseren om zoveel mogelijk te behouden.

Test mag imo wel redelijk laag, middelen als tren, mast, primo, anavar, winstrol,.. Moeten dan de bovenhand nemen.

is het gebruik van HCG aan te raden bij deze dosering?

Met tren altijd hcg.

wat prefereren jullie tijdens de kuur, aromasin, arimidex of arofixen?

Aromasin.

kan je aromasin ook in de nakuur gebruiken samen met nolva, als een soort van arofixen wat ook een combi is van aro en nolva of volstaat nolva ook na een tren kuur

kan je aromasin ook in de nakuur gebruiken samen met nolva, als een soort van arofixen wat ook een combi is van aro en nolva of volstaat nolva ook na een tren kuur

Dat wordt zelfs heel vaak gedaan. Tegenwoordig wat hipper dan vroeger maar de aanpak is dan arimidex tijdens je kuur en bij je nakuur switchen naar aromasin omdat je daar geen estro rebound van krijgt. Of je nou wel of niet een AI moet gebruiken in je nakuur.. tsja daar zijn de meningen over verdeeld.

Hallo dbb'ers

Ik heb enige tijd zitten nadenken over een kuurtje die ik vanaf 1 april wil starten.

Ziet er als volgt uit:

1-12 test-e 250 ew
1-10 tren-e 200 ew
1-6 winstrol 50 mg ed
?-? proviron

Ik weeg nu 90 kg en sta op ongeveer 11/12%.

Het is niet mijn eerste kuur, heb aantal jaren geleden kuurtjes met test-e test-p winstrol en anavar gebruikt.

doel is om te cutten.

Vraag is of ik proviron de gehele kuur van week 1 tot 12 moet nemen, zit dan te denken aan 25mg per dag.

Ben er ook nog niet uit hoe de nakuur eruit gaat zien. Sowieso vanaf week 14 tot en met 18. Zat te denken aan 40/40/20/20. Heb nolva(aro) en clomid liggen.

Is de dosis test van 250 per week genoeg tegenover 200 tren, want zat ook te denken aan 400 elke week maar voor cut lijkt het me overbodig.

En wel of geen provi erin en de gehele kuur gebruiken?

Ik zou het e5d zetten en denk aan den aro, die al eerder word aangegeven.

aromasin is niet leverbaar wel arimidex, dan 0,25 eod lijkt me voldoende kan altijd opschalen naar 0,5 eod

Terug
Naar boven