Fitness Seller

testen

lorre1204

Novice
Waardering
0
hallo;ik vroeg me af of je je lichaam kunt laten testen door een sportdokter of een gewone dokter maakt nie uit. zodat je toch wat meer zekerheid hebt dat je lichaam een anabole kuur aan kan,
heeft hier iemand ervaring mee,
alvast bedankt voor jullie reacties.

je kunt toch ook gewoon je bloed laten prikken door de dokter..?

• Topic Starter Topic Starter
dus je kan gewoon effe naar de dokter gaan en je laten testen op anabolen daar maken ze geen problemen van? want wil me goed voor bereiden

dus je kan gewoon effe naar de dokter gaan en je laten testen op anabolen daar maken ze geen problemen van? want wil me goed voor bereiden

je laten testen op anabolen..? Nee, je laat je bloed prikken om zo te kunnen bepalen of je goede beginwaardes hebt om aan anabolen te beginnen. Dat wil je toch immers weten?

ik zou altijd bij een sportdokter gaan,de meeste gewone dokters kennen er geen reet van af

nou niet niet bij de mijne,daarom ga ik naar medimark,nooit vragen altijd goed voor een paar tientjes

nou niet niet bij de mijne,daarom ga ik naar medimark,nooit vragen altijd goed voor een paar tientjes

vreemd, hier doen ze t allemaal. Gewoon zeggen dat je je de laatste tijd zo sloom en futloos voelt, en of ze dan ff naar je bloed willen kijken. Wordt nog vergoed ook-)

Zoek een sportieve dokter op en vertel dat je problemen hebt in bed. De dokter zal als eerste keuze wel een bloedtest moeten afnemen.

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt voor de info

vreemd, hier doen ze t allemaal. Gewoon zeggen dat je je de laatste tijd zo sloom en futloos voelt, en of ze dan ff naar je bloed willen kijken. Wordt nog vergoed ook-)

Kep ooit een hardnekkige decadick gehad,vandaar dat mijn arts er niet aan begint.Liep daavoor bij een internist,via mijn huisarts.

Of ik moet een andere arts zoeken,maar tis een goeie.Met boolen willie niets te doen hebben,kan hem geen ongelijk geven.Ene dag zweerde ik het nooit meer te nemen,en daarna zeggen..........kan je ff mijn leverwaardes checken

Terug
Naar boven