MuscleMeat

testex elmu

orki

Cool Novice
Waardering
0
wie kent deze testex ?? testex elmu prolongatum 250mg (bruin flesje)

Is die goed ??Had testo besteld en heb deze gekregen vond ik wel raar daarom da ik eerst wa informatie wil over deze produkt

Greetz orki

orki zei:
wie kent deze testex ?? testex elmu prolongatum 250mg (bruine ampul)

Is deze goed ??Had testo besteld en heb deze gekregen vond ik wel raar daarom da ik eerst wa informatie wil over DIT produkt

Greetz orki

Is goed spul het is testosteron cypionaat...een van de betere merken

en check je spelling de volgende keer :)

4cc

........

Laatst bewerkt door een moderator:
..........

........................................................................

Jongens dit is geen chatforum...

Testex Elmu is de beste cypionate ter wereld bro!..succes ermee!

D.W.

wat is het verschil tussen cypionate en de andere 2? Enanthate is langzaamwerkend (1 inject per week ofzo), propionate om de 2dagen. En hoe zit dat nu met Cypionate?

Cyp is nagenoeg gelijk aan enth, zit alleen een iets langere esther aan.
Cyp doe je ook 1x per week zetten.

• Topic Starter Topic Starter
oke , bedankt iedereen... nu voel ik mij een stuk beter da ik toch goei matriaal heb meegekregen :-)

greetz orki

Let wel heel goed op wat je hebt testex elmu maakt namelijk ook propionate in bruine ampullen , en er zit een aardig verschil tussen beide de propionate isechter 100mg/ml als ik het goed heb

• Topic Starter Topic Starter
wa bedoel je er eigenlijk mee?? hoe ik het moet gebruiken ofzo?? Op wa moet ik oplette !

orki zei:
wa bedoel je er eigenlijk mee?? hoe ik het moet gebruiken ofzo?? Op wa moet ik oplette !

Wat ik bedoel is dat je goed moet kijken op de ampul of je testosteron cypionate hebt of testosteron propionate.

Beide doen namelijk iets heel anders. De een is een langzaam ester en de andere een snelle.

en even ter verduidelijking..als er op het doosje (en de amps staat cyclopentyl propionato heb je de cypionate) :)

D.W.

pinodambini zei:
Cyp is nagenoeg gelijk aan enth, zit alleen een iets langere esther aan.
Cyp doe je ook 1x per week zetten.

Yep, daarom is de ester ook iets zwaarder.

Als je van beide 200mg zet, heb je bij de Test. Enth. daarom iets meer 'pure test.' gezet dan bij de Test. Cyp. :cool:

Yep.

't Scheelde 4mg op de 200mg dacht ik. :p

houd u van cypionate ook veel vocht vast?

Terug
Naar boven