XXL Nutrition

testex ft sustanon

ddr

Cool Novice
Waardering
0
hey ik start binnen een maand met een kuur. Gelieve me jullie mening hierover te geven. Ik zeg erbij : het is mijn eerste

ik heb 10ml sustanon en 10 ml testex

w1-10 : 1ml sustanon(maandag)
w1-10 : 1ml testex (donderdag)
w12 -15 : nolvadex

Alle reacties zijn welkom.Ik ben niet zeker of ik met allebij gelijk moet starten of dat ik één vd twee een week vroeger moet nemen.???

Dat weet ik ook niet.. even kijken wat testex is...

Wel weet ik dat je sustanon niet 1 x per week moet zetten, maar het best om de dag of minimaal om de 2 dagen moet zetten.

Test Cypionaat heb ik gevonden..
Kan je niet vertellen of dat dan samen een goede combinatie is.. Wel dat je dat ook niet 1x in de week moet zetten.

2 * test dan ? lijkt me onzin

Waarom zet je in hemelsnaam Test Cypionaat en Sustanon samen??

Zijn het restjes ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zet je in hemelsnaam Test Cypionaat en Sustanon samen??

Zijn het restjes ofzo?

Mijn maat heeft dezelfde gezet, en moet zeggen het resultaat mocht er zijn.
Dus voor ge uw bek opentrekt moet ge wel eerst weten of deze combi werkt of niet man.:mad:

9.5 kg derbij is voor een goed resultaat :cool:

dan zou ik er ook nog wat test e en test prop bij zetten.....kom je ook van aan;)

Dus voor ge uw bek opentrekt moet ge wel eerst weten of deze combi werkt of niet man

Jij bent hier zo afgewerkt denk ik, en aan jou kuur te zien denk ik dat 99.9% van de leden van DBB beter weet dan jij wat wel werkt en wat niet.

Het zal wel werken maar het is een onlogische combi!

Laat dat volgescheten palingvel maar...

Probeer je hem te helpen en dan zegt ie dat je je bek moet houden.

wat de heren bedoelen, is dat je 2 dezelfde soort steroiden gaat gebruiken in je kuur. deze zullen geen synergie gaan opleveren! in die zin is het verstandig om 2 verschillende steroiden samen te voegen voor een meerwaarde. bijvoorbeeld sustanon of test enanthaat/ cypionaat met een steroid met anabole of androgenen eigenschappen (afgestemd op je doelstellingen)

het kan best zijn dat die maat van jou deftige resultaten heeft behaald, maar dat zegt inhoudelijk niets over de opzet van je kuur!

Dus voor ge uw bek opentrekt moet ge wel eerst weten of deze combi werkt of niet man.:mad:

Beste vriend je spuit gewoon 2 keer hetzelfde product met een andere ester, heeft weinig zin aangezien je gewoon meer van 1 ester kunt gebruiken zodat je bloedwaardes stabiel blijven. En 9.5 kilo aankomen van test only is wss van niets naar iets gaan. Een persoon met een beetje ervaring droomt zelfs niet meer van dat soort gains in kwaliteit.

ik denk dat ie 1ml heeft gezet met 1ml lucht dan kom je al gauw aan 9,5 kilo hahahahahahahah

wat de heren bedoelen, is dat je 2 dezelfde soort steroiden gaat gebruiken in je kuur. deze zullen geen synergie gaan opleveren! in die zin is het verstandig om 2 verschillende steroiden samen te voegen voor een meerwaarde. bijvoorbeeld sustanon of test enanthaat/ cypionaat met een steroid met anabole of androgenen eigenschappen (afgestemd op je doelstellingen)

het kan best zijn dat die maat van jou deftige resultaten heeft behaald, maar dat zegt inhoudelijk niets over de opzet van je kuur!

Precies gab en Topic Starter niet direct zo hoog van de toren blazen want mensen willen je helpen hier. Als je dean toch wilt stacken doe dan anabool en androgeen stacken voor meerwaarde...

wat voor testex heb je??
ik heb op mijn prijslijstje 'Testex propionaat 250mg (Spain)' staan ..

Laatst bewerkt:

Die mentaliteit van jou mag ik wel, daarom raad ik je ook aan om naast Sust en Testex nog wat Synthol erbij te pakken, zet dit elke keer op dezelfde spot in je bovenbeen het liefst. En ga je gerust te buiten aan buitensporige hoeveelheden van dit goedje.......

• Topic Starter Topic Starter

wat zou jij dan nemen?? wat deca naast de sustanon??

Terug
Naar boven