AndroidHealthClinic

Testim starten?

Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
80kg
Goedendag,

De laatste tijd ben ik vrij somber heb weinig zin in dingen te ondernemen en een vrij laag libido.
Ook merk ik lichamelijke klachten verder als toenemende buikvet . Slaap wel goed maar kom amper mijn bed uit.... De snooze knop is m'n beste vriend.....

Nu begrijp ik uit een aantal topics dat het smeren van test gel op bovenstaande klachten een positieve wending kan nemen.
Ik heb m'n test waarde een half jaar laten testen en volgens de uroloog was dit aan de lage kant maar volgens hem niet zorgwekkend.

Toch neig ik naar het smeren van testim gel om te kijken of de klachten afnemen of verdwijnen .
Is dit onschuldig? Leg ik m'n eigen test productie dan niet stil? En als je gaat smeren , hoe lang kan je dat doen? Alvast hartelijk bedankt!

ik zou adviseren hier niet zomaar mee te starten ga niet op eigen houtje met je hormonen klooien omdat je denkt dat daar je klachten vandaan komen.

• Topic Starter Topic Starter
Vntl, bedankt voor je reactie, ik wil zeker niet gaan rommelen met m'n hormonen.
Heb al eerder bij een psycholoog gelopen betreft deze klachten, op dokters advies. De beste man wilde mij aan de anti depressiviteit helpen waar ik totaal niet voor open sta. Deze klachten wert ik waar ze vandaan komen. Slecht huwelijk en op zakelijk gebied een aantal failliete klanten waardoor de stress bij mij hoogtij vierde gedurende 5 jaar lang. Continu stress is vreselijk slecht voor je testosteron. Uitgeputte bijnieren e.d. Echter de reguliere artsen zijn erg sceptisch over een ander alternatief dan antidepressieva . Vandaar was mijn vraag hoe andere die testim gel hebben ervaren en wat dat doet met je eigen productie van je testosteron.

Ik denk zelf dat je beter kan zorgen dat je het allemaal weer even op een rijtje krijgt en zorgt voor wat meer rust.
Dit gaat je meer helpen als smeren van test.
Je kan eventueel ook wat natuurlijke middelen proberen.

Hoe lang wou je de test gaan smeren? Rest van je leven? Als je stopt met smeren zal het weer op ze gat liggen en heb je weer een dip

Noname, bedankt voor je reactie,
Ik ben druk bezig om alles weer op de rit te krijgen. Gaat de goede kant op gelukkig! ;)
Ben ook weer lekker begonnen met sporten!

De natuurlijke middelen kom ik niet uit. Ik zou niet weten welke nu echt werken. als er goed natuurlijke producten te koop zijn, sta ik hier uiteraard voor open!

Testim gel vult toch puur je tekorte testosteron aan ? Of neemt het je hele eigen productie over?
WAnt dat zou betekenen dat je na een periode smeren dus niet meer zonder kan?

Ps mijn gemeten test in het ziekenhuis was 9.

test gaat uw problemen niet oplossen. Was het maar zo simpel. Eerst al de andere shit in orde krijgen voor zover mogelijk natuurlijk.

test gaat uw problemen niet oplossen. Was het maar zo simpel. Eerst al de andere shit in orde krijgen voor zover mogelijk natuurlijk.

Dat ben ik zeker met je eens johny,
Alleen ik loop al zo lang met lichamelijke klachten. De psychische heb ik nu zeker onder controle.
Maar het je al tijden moe en lamlendig voelen raak je zomaar op laatst. Eet gezond ben weer begonnen met sporten en ga optijd naar bed. Natuurlijk besef ik dat Rome niet in 1 dag is gebouwd maar oplaatst raakt je een beetje gefrustreerd betreft de lichamelijke klachten.

Dat ben ik zeker met je eens johny,
Alleen ik loop al zo lang met lichamelijke klachten. De psychische heb ik nu zeker onder controle.
Maar het je al tijden moe en lamlendig voelen raak je zomaar op laatst. Eet gezond ben weer begonnen met sporten en ga optijd naar bed. Natuurlijk besef ik dat Rome niet in 1 dag is gebouwd maar oplaatst raakt je een beetje gefrustreerd betreft de lichamelijke klachten.

Dat lamlendige en lusteloos gevoel dat ken ik. Bij mij kwam het door chronisch slaap tekort gedurende 20jaar.

Zo johny das niet gering! En nu voel je je weer goed nadat je beter slaapt?

Heb slaapcursus gevolgd via de slaapkliniek. Ben er nog niet maar het is een hele verbetering al. Van max 5 u slaap en soms geen slaap op een nacht naar 7u per nacht. Heeft wel 10 weken geduurd om er te geraken.Nog een weekje of 2 om aan 7u30 slaap te komen.

Veel minder lusteloos,meer energie en meer zin om dingen te ondernemen ipv lusteloos in de zetel te liggen.

Ik moet me wel houden aan vaste uren om te gaan slapen en om op te staan. Ook in week ends en tijdens mn vakantie. Maar dat heb ik ervoor over.

;);):p;):p;)
Heb slaapcursus gevolgd via de slaapkliniek. Ben er nog niet maar het is een hele verbetering al. Van max 5 u slaap en soms geen slaap op een nacht naar 7u per nacht. Heeft wel 10 weken geduurd om er te geraken.Nog een weekje of 2 om aan 7u30 slaap te komen.

Veel minder lusteloos,meer energie en meer zin om dingen te ondernemen ipv lusteloos in de zetel te liggen.

Ik moet me wel houden aan vaste uren om te gaan slapen en om op te staan. Ook in week ends en tijdens mn vakantie. Maar dat heb ik ervoor over.

Zo! Gelukkig voor je ben je op de goede weg!

Hoop voor je dat dit je uiteindelijk naar je rust brengt waar je naar verlangt!

Voor straks alvast, slaap lekker!;)

Noname, bedankt voor je reactie,
Ik ben druk bezig om alles weer op de rit te krijgen. Gaat de goede kant op gelukkig! ;)
Ben ook weer lekker begonnen met sporten!

De natuurlijke middelen kom ik niet uit. Ik zou niet weten welke nu echt werken. als er goed natuurlijke producten te koop zijn, sta ik hier uiteraard voor open!

Testim gel vult toch puur je tekorte testosteron aan ? Of neemt het je hele eigen productie over?
WAnt dat zou betekenen dat je na een periode smeren dus niet meer zonder kan?
zodra je exogeen test smeert/injecteert stopt je lichaam zelf met produceren het vult niks aan.

zodra je exogeen test smeert/injecteert stopt je lichaam zelf met produceren het vult niks aan.

Bedankt voor je feedback! Zo wordt ik steeds weer een stukje wijzer hierover! Dat houdt dus in, als je stopt met smeren je dus in een terugval komt? En komt je eigen productie dan wel weer op gang?

Gezond eten en een gezonde leefstijl kunnen ook voor een hoger testeron zorgen

Terug
Naar boven