AndroidHealthClinic

Testo- E aan Komen

Knuppeltje

Cool Novice
Waardering
16
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Ik ben nu in mijn 4 de week testo-e 500 mg per week voor 12 weken en vroeg me af hoeveel kilo men gemiddeld per week zou kunnen aankomen met deze kuur. Natuurlijk heeft dit te maken met verschillende factoren zoals voeding, training, rust etc, maar dit zit goed. Ik weeg 91 kg en ben 1,83 groot en mijn vetpercantage ligt rond de 13 %. Zit nu 6 maand in de bulk en wil daar gewoon met doorgaan tot ik 100 kilo weeg. Mijn caloriebehoefte zit rond de 2900 calorieën en ik ben daar 500 calorieën boven gegaan, dus zit dagelijks op ongeveer een 3400 calorieën. Er zijn er die zeggen dat 3400 calorieën te weinig is, maar ik vrees als ik de calorieën ga optrekken dat ik teveel vet ga aanzetten. Wil zeker niet boven die 13 % te gaan. Binnen paar maanden ga ik cutten en probeer ik rond de 8 % te zitten. Mijn dagelijkse eiwitinname ligt rond de 240 gram per dag en drink uitsluitend water (3,5 liter dagelijks). Train ondertussen verschillende jaren en ben begonnen op 65 kilo en dit is dus mijn eerste kuur omdat ik naar mijn mening mijn natuurlijk plafond heb bereikt. De keuze om te starten met AAS is dus een lang overwogen bewuste keuze geworden waar ik lang heb over nagedacht. Hopelijk is deze informatie voldoende om op mijn vraag te antwoorden hoeveel gram of kilo ik wekelijks gemiddeld zou kunnen aankomen met deze kuur? Alvast bedankt.

Dus straks na de kuur wil je weer gaan cutten?

Met een eerste kuur kun je zeker naar de 100 kilo gaan. Je eiwitsynthese bevorderd (naast je creatine synthese en toename van groeihormoon) door een test e kuur waardoor je meer kunt eten en meer uit je voeding haalt. Hoger in kcal gaan lukt zeker zonder je vp te laten stijgen

Ik zelf zou natty cutten naar 10% en de rebound gebruiken icm kuur clean bulk naar 100 kilo

• Topic Starter Topic Starter
Dus straks na de kuur wil je weer gaan cutten?

Nope, vlak na mijn kuur wil ik mijn gewonnen massa zoveel mogelijk vasthouden door goed te blijven eten. Het is pas na ongeveer paar maanden na de kuur dat ik droger wil staan. Nu, wil ik nog de komende maanden zoveel mogelijk massa pakken.

Met een eerste kuur kun je zeker naar de 100 kilo gaan. Je eiwitsynthese bevorderd (naast je creatine synthese en toename van groeihormoon) door een test e kuur waardoor je meer kunt eten en meer uit je voeding haalt. Hoger in kcal gaan lukt zeker zonder je vp te laten stijgen

Dus ik mag gerust mijn calorieën omhoog trekken zonder al teveel vet aan te zetten met deze kuur?

Ik zelf zou natty cutten naar 10% en de rebound gebruiken icm kuur clean bulk naar 100 kilo

je bedoelt dat ik eigenlijk eerst beter tot de 10 % vet had moeten cutten om vervolgens clean te bulken met deze kuur naar de 100 kg?

Ik stond een half jaar geleden op ongeveer 10 % maar ben gaan bulken en nu 13 %. Dat vetpercantage krijg ik wel lager binnen paar maanden.

Ben je al aangekomen in die 4 weken?

Hoop het wel voor je, als je zwaarder wordt heb je natuurlijk ook meer voeding nodig.
Zou toch elke week je voeding wat verhogen.

Ja hoeveel je met deze kuur zwaarder wordt is persoons-gebonden.
Kijk ik heb mensen gezien die trainde net een half jaartje en gingen aan de 500 test en werden tijdens 15 kilo zwaarder. Maar die waren heel erg snel 12 kilo kwijt.
Mijn eerst spuit kuur was Test P en tren ace: tijdens werd ik 8 kilo zwaarder, raakte snel 2 kilo kwijt. Die 6 kilo hield ik er wel heel erg lang bij omdat ik net zo bleef trainen en eten.
Hangt echt van veel situaties af.

Ben je al aangekomen in die 4 weken?

Hoop het wel voor je, als je zwaarder wordt heb je natuurlijk ook meer voeding nodig.
Zou toch elke week je voeding wat verhogen.

Ja hoeveel je met deze kuur zwaarder wordt is persoons-gebonden.
Kijk ik heb mensen gezien die trainde net een half jaartje en gingen aan de 500 test en werden tijdens 15 kilo zwaarder. Maar die waren heel erg snel 12 kilo kwijt.
Mijn eerst spuit kuur was Test P en tren ace: tijdens werd ik 8 kilo zwaarder, raakte snel 2 kilo kwijt. Die 6 kilo hield ik er wel heel erg lang bij omdat ik net zo bleef trainen en eten.
Hangt echt van veel situaties af.

Bah een 2 kilo ongeveer, maar volgens mij ligt dat gewoon omdat ik nu meer eet! Ik ga het merk hier nu niet vernoemen omdat dit de regels zijn, maar ben er precies niet echt content van, nochtans is het een bekend merk dat hier en op andere forums als goed wordt bestempeld over het algemeen. Misschien verwacht ik er teveel van of moet ik nog wat geduld hebben. Mijn voeding is in orde (eet 8 x per dag) alsook mijn trainingen! Ik kan niet meer doen dan goed eten, trainen en rusten. Die kuur is slechts om een plafond te doorbreken, maar als ik merk dat het weinig tot niets doet dan neem ik dat merk ook nooit meer!

Nou dat klinkt lekker allemaal

Nou dat het gewoon niet zo lekker loopt allemaal en dat moet vast frustrerend zijn.

4 weken bezig 8x per dag eten, je zegt je zorgt voor goede training en rust.
Klinkt dan toch idd alsof je K*t gear heb.

Na 4 weken had je imo toch een stuk meer moeten zijn aangekomen.
Wat merk je verder kwa sides?
Libido hoog?
Versnelde haargroei?
Of sneller geïrriteerd?

Ben ook wel benieuwd naar je merk gear stuur anders even in een pm.

Succes evengoed

Ik stuur PM!

Je mag toch gewoon merk noemen als afkorting? Bijv EP, UP en dergelijke

Terug
Naar boven