Knuppeltje
Cool Novice
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik ben nu in mijn 4 de week testo-e 500 mg per week voor 12 weken en vroeg me af hoeveel kilo men gemiddeld per week zou kunnen aankomen met deze kuur. Natuurlijk heeft dit te maken met verschillende factoren zoals voeding, training, rust etc, maar dit zit goed. Ik weeg 91 kg en ben 1,83 groot en mijn vetpercantage ligt rond de 13 %. Zit nu 6 maand in de bulk en wil daar gewoon met doorgaan tot ik 100 kilo weeg. Mijn caloriebehoefte zit rond de 2900 calorieën en ik ben daar 500 calorieën boven gegaan, dus zit dagelijks op ongeveer een 3400 calorieën. Er zijn er die zeggen dat 3400 calorieën te weinig is, maar ik vrees als ik de calorieën ga optrekken dat ik teveel vet ga aanzetten. Wil zeker niet boven die 13 % te gaan. Binnen paar maanden ga ik cutten en probeer ik rond de 8 % te zitten. Mijn dagelijkse eiwitinname ligt rond de 240 gram per dag en drink uitsluitend water (3,5 liter dagelijks). Train ondertussen verschillende jaren en ben begonnen op 65 kilo en dit is dus mijn eerste kuur omdat ik naar mijn mening mijn natuurlijk plafond heb bereikt. De keuze om te starten met AAS is dus een lang overwogen bewuste keuze geworden waar ik lang heb over nagedacht. Hopelijk is deze informatie voldoende om op mijn vraag te antwoorden hoeveel gram of kilo ik wekelijks gemiddeld zou kunnen aankomen met deze kuur? Alvast bedankt.