XXL Nutrition

Testo. Enanthate Cidoteston 250mg

Raz

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben van plan om voor de eerste keer anabolen te gebruiken. Dit omdat ik na na bijna 4 jaar trainen het wel eens wil proberen en ook serieus dan wil gaan kuren.

De laatste keer dat ik gesprek had met een vriend van mij had hij het over Testo. Enanthate Cidoteston 250 mg. En zei dat hij goede processie maakte en kleine dosering gebruikte. En dat Testo. Enanthate Cideteston een van de anabolen is die weinig schadelijke effecten op de organen heeft, zolang het in de goede dosering gebruikt word natuurlijk.

Ik leef natuurlijk gezond, geen alcohol, geen drugs, en train veel. Eet gezond etc. Train ook op juiste manier en had in de afgelopen 3 jaar bijna 4 ongeveer 16 kg winst gemaakt. Haast geen vet, heb geen buik buikspieren zie je ook gewoon goed. Maar heb geen vetmeting gedaan :P dus weet het natuurlijk niet zeker. Maar denk in ieder geval niet super veel aangezien ik ook krachttraining combineer met twee keer per week cardio (hardlopen vooral, en dan lang en snel).

Nu is mijn vraag, natuurlijk omdat ik een beginner ben, waar kan ik het beste prikken. Ik hoor dat het beste is om in je kont te prikken, maar ja wat is jullie ervaring ermee. En wat vinden jullie van Testo. Enanthate Cideoteston. Ik kan jullie ook foto's sturen zodat jullie kunnen controleren op de echtheid van het product.

Met vriendelijke groet,
Raz

Hoezo blijft dit topic de hele tijd bovenaan staan??

Terug
Naar boven