XXL Nutrition

Testo only kuurtje.

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Bro's,

Ik zit er aan te denken om een test only kuurtje te nemen. Ik heb nog nooit eerder gekuurt en zie dit als een ideaal beginnerskuurtje.

Week 1-10: 500mg test Enth p/week
Week 13-15: 25mg Nolva p/dag

Lijkt me toch wel dat ik hiermee 8-10kg massa mee kan pakken!

ziet er goed doordacht uit kerel, maar door de volgende trucks zou ik hem net wat efficienter maken:

wk 1: frontlaod 1000 mg

je nakuur houden op 20 mg nolva en 50 mg clomid in de weken 13 t/m 16.

ik zou zelf op 8 weken gaan zitten ipv 10 maar dat moet je zelf weten.

en doe tijdens de kuur wat aan oestrogeen door dagelijks 25 tot 50 mg proviron toe te voegen.

succes
Michel

Latin spirit zei:
ziet er goed doordacht uit kerel, maar door de volgende trucks zou ik hem net wat efficienter maken:

je nakuur houden op 20 mg nolva en 50 mg clomid in de weken 13 t/m 16.

ik zou zelf op 8 weken gaan zitten ipv 10 maar dat moet je zelf weten.

en doe tijdens de kuur wat aan oestrogeen door dagelijks 25 tot 50 mg proviron toe te voegen.

succes
Michel[/QUOTE

Helemaal mee eens.

Het is een relatief goedkope kuur, met veel resultaat

Is wel lekker basic om een testo-only kuur te doen. Kun je goed zien hoe je op testo reageert. Een frontload is wel efficienter maar niet perse noodzakelijk. Ik zou wel om de 4 of 5 dagen spuiten als ik jouw was. Als anti-oestrogeen zou ik EOD .5 ml liquidex (arimidex vloeibaar nemen) Een iets minder alternatief is 2 x 25 mg Proviron per dag.

Succes kerel.

Ik raad een frontload in een 1e kuur sterk af, eerst kijken hoe je reageert op de spullen lijkt me.

de reacties die ik eigenlijk niet zou verwachten. ik zie dat ie nog nooit heeft gekuurd en dat al gelijk 10 weken 500 mg per week kuren??

Ik vraag me af wat je stat's zijn. ik vind de kuur nl wel zwaar voor de eerste keer.

Suat zei:
de reacties die ik eigenlijk niet zou verwachten. ik zie dat ie nog nooit heeft gekuurd en dat al gelijk 10 weken 500 mg per week kuren??

Ik vraag me af wat je stat's zijn. ik vind de kuur nl wel zwaar voor de eerste keer.

500 mg testo of 250 mg testo + 200mg deca... whats the difference?

Pumpin' zei:
500 mg testo of 250 mg testo + 200mg deca... whats the difference?

ik begrijp dat je er zo tegenaan kijkt en ik had zo'n reactie al verwacht alleen dan denk ik het volgende.

deca is toch anders en het te combineren met test heb je idd meer mg's in je lichaam maar het is niet hetzelfde. dus lijkt me dat minder zwaar.

ik denk bij mezelf als je nu al op "hoge" dosering test gaat zitten, je er straks alleen maar meer nodig hebt om te blijven groeien.

Ik denk gewoon 20 testo's zwaar is voor een lichaam die dat nooit eerder toegediend heeft gekregen. mss ligt het aan mij maar dat is mijn gedachte.

500mg test: da's toch niet zwaar. da's het minste waar je toch mee moet beginnen indien je een testonly doet.

Latin spirit zei:

wow wat een goede beginnerstip :eek: je allereerste spuit 1gr test :rolleyes:
het word hier steeds beter

vind het er goed uitzien...eventueel anti-e bij de hand of proviron...succes ermee

Dr. Worf zei:
Bro's,

Ik zit er aan te denken om een test only kuurtje te nemen. Ik heb nog nooit eerder gekuurt en zie dit als een ideaal beginnerskuurtje.

Week 1-10: 500mg test Enth p/week
Week 13-15: 25mg Nolva p/dag

Lijkt me toch wel dat ik hiermee 8-10kg massa mee kan pakken!

die 8-10 kilo neem je ook met 200mg deca/week zonder test

dream warrior zei:
wow wat een goede beginnerstip :eek: je allereerste spuit 1gr test :rolleyes:
het word hier steeds beter

of je nou 250 test met 200 mg deca neemt en 25 mg dianabol de eerste drie weken of een frontload test, vertel jij mij maar eens wat zwaarder is. durf de weddenschap aan dat het eerste stukken zwaarder is. vaak zijn we het eens kerel, maar dit keer niet :D

Latin spirit zei:
of je nou 250 test met 200 mg deca neemt en 25 mg dianabol de eerste drie weken of een frontload test, vertel jij mij maar eens wat zwaarder is. durf de weddenschap aan dat het eerste stukken zwaarder is. vaak zijn we het eens kerel, maar dit keer niet :D

Mwaa, misschien reageert ie niet goed op test ofzo...(kweenie of dat kan)...stel dat ie mega hoge bloeddruk door de test krijgt, dan zit je wel met die 1000mg die niet 123 uit je systeem is..
diana daarentegen is wel snel uit je systeem...
greetz

Mooi beginnerskuurtje:thumbs:

Zou wel 2 weken na je laatste inject beginnen met je nakuur ipv. 3. Let wel na je laatste inject, want het maakt nogal verschil of je in je laatste week op maandag of op zaterdag je laatste inject zet.

Frontload raad ik af als je nog nooit test gebruikt hebt omdat sommige mensen allergisch zijn voor synthetische testosteron.

is een prima kuurtje.
Bewaar die frontload maar voor een volgende kuur.
Hier ga je voor een eerste kuur prima op.

klaas zei:
Mwaa, misschien reageert ie niet goed op test ofzo...(kweenie of dat kan)...stel dat ie mega hoge bloeddruk door de test krijgt, dan zit je wel met die 1000mg die niet 123 uit je systeem is..
diana daarentegen is wel snel uit je systeem...
greetz

He's got a point! :thumb: Vind in je eerste kuur een kick vna een gram test ook wel errug heftig!

Terug
Naar boven