Fitness Seller

testo tijdens cut

250mg oid is prima te doen.
(had je zelf ook wel kunnen vinden toch? :))

nice chest (avatar)

Dit had je zelf indd ook wel kunnen vinden.
Maar zoals hier boven. 250mg per is prima.

• Topic Starter Topic Starter
Ja had al wat cutkuurtjes voorbij zien komen maar dan word er wel nog wat toegevoegd aan de test.
ik had nog een vial test liggen daarmee dat ik het me afvroeg of dit voldoende was..
250 per week lijkt me inderdaad wel een goed idee.

Is niet echt nodig,bij meer stof kun je gewoon dieper gaan inde voeding, als je 500 cals er onder gaat zitten met 250 test er bij per week moet dat primma lukken voor een paar procent minder.

Is niet echt nodig,bij meer stof kun je gewoon dieper gaan inde voeding, als je 500 cals er onder gaat zitten met 250 test er bij per week moet dat primma lukken voor een paar procent minder.

Reactie en vraag hierop :

De richtlijn is maximaal 20% onder caloriebehoefte wordt aangeraden als je naturel wilt cutten..

BFFM:

The reason the percentage method is better is because using an absolute number
like 500, 750 or 1000 calories as a deficit instead of a percentage deficit might drop your
calories into the danger zone. For example, if you are a male with a 3500 calorie
maintenance level, a 750 calorie deficit to 2750 calories per day is only a 21% drop (a
small, safe and acceptable deficit.) However, if you are a female with an 1800 calorie per
day maintenance level and you cut your calories by 750 per day to 1050 calories, that is a​
41% cut. Using the percentage method is more individualized.

Als je dus een lage dosis test hiernaast zet, kan je dan verder dan die 20% zitten..?

niemand

Terug
Naar boven