XXL Nutrition

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

• Topic Starter Topic Starter
Soms. :p

ben bang dat ik het zal moeten laten afweten :(

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
Helaas heb ik die week daarna mijn final tentamens in dna onderzoek en een mijn eind assesment van school daar op volgend. Dit gaat voor en ik zal dat weekend hard nodig hebben. Ik hoopte dat het later in de maand zou vallen, maar ik kan het niet veroorloven om deze dingen te vernken, want dan zou ik mijn P niet halen.

Loca en ik hadden het echt leuk gevonden om te gaan, maar helaas is dit nu even belangrijker. Voor de vaste vrienden club, maak je geen zorgen ;). Jullie krijgen snel weer een e-mailtje van de king of the grill ;)

Helaas heb ik die week daarna mijn final tentamens in dna onderzoek en een mijn eind assesment van school daar op volgend. Dit gaat voor en ik zal dat weekend hard nodig hebben. Ik hoopte dat het later in de maand zou vallen, maar ik kan het niet veroorloven om deze dingen te vernken, want dan zou ik mijn P niet halen.

Loca en ik hadden het echt leuk gevonden om te gaan, maar helaas is dit nu even belangrijker. Voor de vaste vrienden club, maak je geen zorgen ;). Jullie krijgen snel weer een e-mailtje van de king of the grill ;)

Ehhh, Loca kan toch gewoon komen???

Jammer dat jij niet komt, maar om nou meteen alles te verpesten:D

Watjes, smoesjes en nog meer. Durven niet tegen mij te bowlen:)

Beste Ryu,

ik weet dat er hier en daar wat botsingen zijn geweest tussen ons hier op 't forum, en dat er wat grootspraak van jou EN mijn kant is geweest, en wat uitdagingen dat ik naast je zou komen staan op de meet.

Nu wil ik je echt ff zeggen dat je je nergens druk om hoeft te maken. Ik ben echt niet zo groot, en heb armpjes waar niet eens defenitie op te ontdekken valt....! Dus voor mij hoef je echt niet de meeting te ontwijken!

Nu ff serieus: :D
Kom gewoon! Je zal sowieso niet op zaterdag avond van 6 tot 12 gaan leren! Zijn maar een paar uurtjes die juist relaxed zijn om ff je hoofd wat rust te geven!

Zie je op de meet!

:klink:

Inderdaad.

Slap excuus om niet te komen,Pinda.

Welke idioot gaat er op zaterdagavond nou leren en besides.....welke dombo heeft die paar uurtjes nog nodig om zn tentamen te halen?:D

Een slimme meid is op de toekomst voorbereid...:p

@Testo, ik wist niet dat dat dorp waar je woont de "city of lust" was :D

Had ik dat maar eerder geweten, dan was ik daar nooit weggegaan :D

Ontopic: Ryu, kom gewoon man, zijn maar een paar uurtjes!

volgens mij zijn ze gewoon bang geworden na dat verhaal over kegels rectaal inbrengen.

Je hebt me door :(

heeej wacht eens... Jij zou toch niet meer posten? :D

Zwakke smoesjes dit:D
En ik niet meer posten? Wat zou ik anders moeten doen?

Sorry ries, sommige mensen hebben het druker gehad in hun jeugd dan het ivbo. :D

Ja , jij zou toch niet meer posten?

IVBO? Zeker na mijn tijd;)
Jeugd btw? Hoe oud ben je ondertussen pindamans:D

Hahaha,zo is het maar net,gab!

Ze weten nu al dat ze een flater zullen slaan tegen ons en backen out....wij zijn gewoon te goed voor die suckers!:D

Pusst's zijn het, p*ssy's;)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven