- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben bang dat ik het zal moeten laten afweten
-rodge

-rodge

. Jullie krijgen snel weer een e-mailtje van de king of the grill 
-rodge

Helaas heb ik die week daarna mijn final tentamens in dna onderzoek en een mijn eind assesment van school daar op volgend. Dit gaat voor en ik zal dat weekend hard nodig hebben. Ik hoopte dat het later in de maand zou vallen, maar ik kan het niet veroorloven om deze dingen te vernken, want dan zou ik mijn P niet halen.
Loca en ik hadden het echt leuk gevonden om te gaan, maar helaas is dit nu even belangrijker. Voor de vaste vrienden club, maak je geen zorgen. Jullie krijgen snel weer een e-mailtje van de king of the grill
![]()

Ehhh, Loca kan toch gewoon komen
Jammer dat jij niet komt, maar om nou meteen alles te verpesten![]()

Watjes, smoesjes en nog meer. Durven niet tegen mij te bowlen![]()

Helaas heb ik die week daarna mijn final tentamens in dna onderzoek en een mijn eind assesment van school daar op volgend. Dit gaat voor en ik zal dat weekend hard nodig hebben. Ik hoopte dat het later in de maand zou vallen, maar ik kan het niet veroorloven om deze dingen te vernken, want dan zou ik mijn P niet halen.
Loca en ik hadden het echt leuk gevonden om te gaan, maar helaas is dit nu even belangrijker. Voor de vaste vrienden club, maak je geen zorgen. Jullie krijgen snel weer een e-mailtje van de king of the grill
![]()

volgens mij zijn ze gewoon bang geworden na dat verhaal over kegels rectaal inbrengen.

Je hebt me door
heeej wacht eens... Jij zou toch niet meer posten?![]()
Sorry ries, sommige mensen hebben het druker gehad in hun jeugd dan het ivbo.
Ja , jij zou toch niet meer posten?
Hahaha,zo is het maar net,gab!
Ze weten nu al dat ze een flater zullen slaan tegen ons en backen out....wij zijn gewoon te goed voor die suckers!![]()