XXL Nutrition

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

Wat zijn dit voor een bange hazen-praktijken??? Gewoon komen hoor. Het is al gezegd, maar die paar uurtjes ga je echt niet missen voor je studie en is misschien wel beter ook, omdat je even lekker ontspant.
Dan blijf je toch gewoon niet tot het gaatje.................:D

Zo graag wil ik Ryu ook niet zien dat ik ga smeken of hij wil komen :P

maar slapper excuus bestaat niet.

Ach hij is bang dat hij Loca moet delen met echte mannen;)

stelletje ****ers!!!komen jullie:fu:

Ik heb zonet aan mr j doorgegeven dat ik er helaas niet bij kan. Het is jammer maar het is ff niet anders. :(

Er is nog een kleine kans aanwezig dat ik er bij ben met het stappen, maar dan bel ik ff ome ro op. :)

Maak wel veel foto´s. :cool:

Ik heb zonet aan mr j doorgegeven dat ik er helaas niet bij kan. Het is jammer maar het is ff niet anders. :(

Er is nog een kleine kans aanwezig dat ik er bij ben met het stappen, maar dan bel ik ff ome ro op. :)

Maak wel veel foto´s. :cool:
en dat noemt zich wokoloog, p*ssy ;)

Sjezus wat een afvallers..! :(

er is een nieuw shirt in de maak... :lol: nog iets provocerender dan de vorige

Alleen de harde kern blijft over....

Helaas heb ik die week daarna mijn final tentamens in dna onderzoek en een mijn eind assesment van school daar op volgend. Dit gaat voor en ik zal dat weekend hard nodig hebben. Ik hoopte dat het later in de maand zou vallen, maar ik kan het niet veroorloven om deze dingen te vernken, want dan zou ik mijn P niet halen.

Loca en ik hadden het echt leuk gevonden om te gaan, maar helaas is dit nu even belangrijker. Voor de vaste vrienden club, maak je geen zorgen ;). Jullie krijgen snel weer een e-mailtje van de king of the grill ;)

Loca kan goed bowlen, dat zagen we laatst wel.

Ik wil wel op dr passen. Zal heel voorzichtig zijn hoor.. en als zo'n grote bodybuilder duivel op dr afkomt, dan doe ik wel een most muscular, dat zal ze afschrikken!

nou en bier is bier.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven