- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komen er belgen?Ach hij is bang dat hij Loca moet delen met echte mannen![]()
Watjes, smoesjes en nog meer. Durven niet tegen mij te bowlen![]()
Hahaha,zo is het maar net,gab!
Ze weten nu al dat ze een flater zullen slaan tegen ons en backen out....wij zijn gewoon te goed voor die suckers!![]()

en dat noemt zich wokoloog, p*ssyIk heb zonet aan mr j doorgegeven dat ik er helaas niet bij kan. Het is jammer maar het is ff niet anders.![]()
Er is nog een kleine kans aanwezig dat ik er bij ben met het stappen, maar dan bel ik ff ome ro op.
Maak wel veel foto´s.![]()

er is een nieuw shirt in de maak...nog iets provocerender dan de vorige

Helaas heb ik die week daarna mijn final tentamens in dna onderzoek en een mijn eind assesment van school daar op volgend. Dit gaat voor en ik zal dat weekend hard nodig hebben. Ik hoopte dat het later in de maand zou vallen, maar ik kan het niet veroorloven om deze dingen te vernken, want dan zou ik mijn P niet halen.
Loca en ik hadden het echt leuk gevonden om te gaan, maar helaas is dit nu even belangrijker. Voor de vaste vrienden club, maak je geen zorgen. Jullie krijgen snel weer een e-mailtje van de king of the grill
![]()

word..
of wij zijn juist niet hardcore en lanterefanteren maar wat aan.. en trainen af en toe![]()