XXL Nutrition

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

Haha dat afvallen dat ken ik nog van de scootermeetings. Degenen met de grootste mond hebben ineens tentamen of lekke uitlaat :cool:
Overal hetzelfde :roflol:
Zaterdagavond studeren, zulke fanatieken heb ik nog nooit gezien :L

Haha dat afvallen dat ken ik nog van de scootermeetings. Degenen met de grootste mond hebben ineens tentamen of lekke uitlaat :cool:

Geeft niet, want ik had ook niet verwacht dat je het zou begrijpen aan je grammatica te zien.

Wel grappig dat er zoveel reacties aan enkel mijn afzegging worden toegewezen.

Hoezo, jij gaat toch zoals gewoonlijk weer achter cynthia aan?

Wie heeft het over achter iemand aanzitten??? Cynthia is een leuke dame, maar je moet er niet te veel eer geven en btw heeft ze al een leuke kale vent ontmoet en ik heb hier thuis ook een leuke blondine zitten;) Desalniettemin wil ik Loca best vermaken als jij er niet bent...

Maar goed, een beetje ontspanning kan geen kwaad Ryu. Ik ken niemand die op zaterdagavond aan het studeren is en ik zou het serieus jammer vinden als je er niet bent. Je bent en blijft toch een lekkere praatjesmaker:)

(Mijn eerste houseparty en xtc ervaring was het weekend voor mn eindexamenperiode en ik heb netjes mn papiertje gehaald dus....)

Wel grappig dat er zoveel reacties aan enkel mijn afzegging worden toegewezen.

Het begint gewoon t*ring-irritant te worden dat je de aandacht elke x naar je toe probeert te trekken.

Blijf lekker thuis gozer,ik zal je echt niet missen.

Ik ben dat gezeik toch al meer dan zat net als vele anderen hier.;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoho lieverds, blijven we vanaf nu weer lief tegen elkaar?

Alles wat hieronder gepost wordt en niet lief is delete ik. :cool:

Censuur etc. :D

Hmm wat ik niet snap is dat mensen zich dan al opgeven. Geef je gewoon niet op, heb je ook geen probleem. Er kunnen altijd dingen tussendoor komen, maar soms....

Jow Jeroen en Test, Zou ik me ook nog kunnen aanmelden?

Als Ryu nou een ecto was die brulde over zn zogenaamde monsterstats maar geen foto's had geplaatst snap ik deze post. Maar hij hoeft zich verder toch niet te bewijzen oid? Check zn gallery. Hij gaat echt geen lulverhaal ophangen (denk ik:)).

Hmm 30 word nog lastig als ik het zo zie.
Ach dan neem ik de vrouw ook wel mee als opvulling;)

• Topic Starter Topic Starter
Idd, we moeten nu een beetje een wervingsactie gaan houden, moet nl. voor minimaal 30 man betalen. :)

Mijn geld komt eraan en ik zal eens vragen of er nog iemand meegaat.

Dus nog 12 te gaan!!!!
Vrouwtje heeft ook nog verjaardag dus ik wacht deze week ff af wat ze nu gaat doen. Die verjaardag laat ik wel aan mijn neus voorbij gaan;)

DBB is toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan een verjaardag.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven