- Waardering
- 2
Meestal ben je anders sneller klaar. Je wordt niet voor niets "de-man-van-2-seconden" genoemd.![]()
Check mijn balkje ff trouwens![]()
![]()
<======================
gefeli kerol!
maak er een dol feestje van 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meestal ben je anders sneller klaar. Je wordt niet voor niets "de-man-van-2-seconden" genoemd.![]()
Check mijn balkje ff trouwens![]()
![]()
<======================
maak er een dol feestje van 
is dat amsterdam centraal?
yep ik kom ook af![]()
hé msJay post es de swift/bic code of moet ik in natura betalen![]()

Internationale treinplannerJe moet waarschijnlijk via Schiphol of Utrecht en dan is het nog voor Amsterdam CS.
Gebruik anders www.ns.nl
NS Reisplanner
Internationale treinplanner
goed?
en hoe geraak ik dan in die bowling?
of kan ik met iemand afspreken aan het station?
goed?

Jezus man, neem een taxi en hou eens op met dat vele gevraag van je.. je bent mondig genoeg om bij de bowling te geraken...
en anders bel je me maar op en dan geef ik je, netzoals half DBB, een lift
cry me a river
Jezus man, neem een taxi en hou eens op met dat vele gevraag van je.. je bent mondig genoeg om bij de bowling te geraken...
en anders bel je me maar op en dan geef ik je, netzoals half DBB, een lift

Van nu tot 9 juni ga ik alleen maar huilen en stalken en in je telefoon hijgen en op 9 juni negeer ik je de hele avond en nacht.
Zo.![]()
goed?

Nee ik ben erg sociaal.. meeste vrouwen diggen dat wel in een man... jij bent een uitzondering blijkbaar... egoist![]()
Ach huilen en stalken is tot daar aan toe.. negeren vind ik buitengewoon kinderachtig. Maar goed dan geen ontbijt op bed hoor...

er zullen wel paar bb'ers die een nachtje willen doortrekken?De bowling is een paar minuten lopen vanaf het station. Check hun website maar.
Ga je een hotelletje regelen trouwens? 's Nachts gaan er weinig treinen richting BE vrees ik.
hopelijk lukt dat bowlen met die heipaal in je butholePeoples is ook lesbisch, dus dan kunnen jullie net zo goed samen doen.
@roxxe Ga eens lopen, luie!