MuscleMeat

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

• Topic Starter Topic Starter
Kan J gelijk even kijken of een extra verlagingsetje wat uithaald;)

Jezus man, neem een taxi en hou eens op met dat vele gevraag van je.. je bent mondig genoeg om bij de bowling te geraken...

en anders bel je me maar op en dan geef ik je, netzoals half DBB, een lift
:yawn: cry me a river

pm maar je gsm ;)

Jezus man, neem een taxi en hou eens op met dat vele gevraag van je.. je bent mondig genoeg om bij de bowling te geraken...

en anders bel je me maar op en dan geef ik je, netzoals half DBB, een lift

En ik dacht dat IK de enige was??!!!

:(

:treuren:

Zo gemeen...

Van nu tot 9 juni ga ik alleen maar huilen en stalken en in je telefoon hijgen en op 9 juni negeer ik je de hele avond en nacht.

Zo. :mad:

Nee ik ben erg sociaal.. meeste vrouwen diggen dat wel in een man... jij bent een uitzondering blijkbaar... egoist :cool:

Van nu tot 9 juni ga ik alleen maar huilen en stalken en in je telefoon hijgen en op 9 juni negeer ik je de hele avond en nacht.

Zo. :mad:

Ach huilen en stalken is tot daar aan toe.. negeren vind ik buitengewoon kinderachtig. Maar goed dan geen ontbijt op bed hoor...

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ben erg sociaal.. meeste vrouwen diggen dat wel in een man... jij bent een uitzondering blijkbaar... egoist :cool:

Ach huilen en stalken is tot daar aan toe.. negeren vind ik buitengewoon kinderachtig. Maar goed dan geen ontbijt op bed hoor...

Jeetje wat ben je ineens onaardig!

:rolleyes:

Ik word lesbisch.
Mannen zijn ZO simpel.

De bowling is een paar minuten lopen vanaf het station. Check hun website maar. :)

Ga je een hotelletje regelen trouwens? 's Nachts gaan er weinig treinen richting BE vrees ik.
er zullen wel paar bb'ers die een nachtje willen doortrekken?
genoeg nachtleven in amsterdam toch?

of kan ik ergens blijven slapen (liefst vrouwelijk of seksueelambigieus zoals mighty)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven