- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peoples!!! Doe eens lief!!!
Ik verveel me zo... help me! Verlos me! Red me uit de vallei der nutteloosheid!!

Idd, we moeten nu een beetje een wervingsactie gaan houden, moet nl. voor minimaal 30 man betalen.![]()

Dan krijgen ze lekker de t*fus daar en zoeken we een andere bowling als er maar 25 man komen.
Besides....minder mensen is wel gezelliger dus ik kan er niet rouwig om zijn als er wat mensen afzeggen.
De leuke mensen zijn aanwezig en daar gaat het om!![]()
Dan krijgen ze lekker de t*fus daar en zoeken we een andere bowling als er maar 25 man komen.
Besides....minder mensen is wel gezelliger dus ik kan er niet rouwig om zijn als er wat mensen afzeggen.

Wat ben je ook weer tactisch heDan krijgen ze lekker de t*fus daar en zoeken we een andere bowling als er maar 25 man komen.

Hehe, ook weer drastisch om het af te zeggen he lieverd.![]()

en hoe zit het met opper-AAP klaaskomt die nog ?
-rodge

Yeah maar als we maar met zn 24-en zijn en ze willen dat we voor 30 gaan betalen kunnen ze van mij toch echt de pl**ris krijgen,gab.
Tactisch of niet tactisch.![]()
Andere bowling is zo gevonden hoor,Flower.
No worries,wij regelen het wel.![]()

Ja maar ik voel me ook ZO betrokken bij deze meeting!!
Volgende meeting regel ik!![]()

Ja maar ik voel me ook ZO betrokken bij deze meeting!!
Volgende meeting regel ik!![]()