AndroidHealthClinic

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

Mannen simpel? nou dat is ook echt voor het eerst dat ik dat hoor...

Waarom kunnen jullie vrouwen dat niet gewoon accepteren dan?

Peoples!!! Doe eens lief!!!

Ik verveel me zo... help me! Verlos me! Red me uit de vallei der nutteloosheid!!

Peoples!!! Doe eens lief!!!

Ik verveel me zo... help me! Verlos me! Red me uit de vallei der nutteloosheid!!

spring op (niet voor) de trein en kom naar Alkmaar.. pik ik je daar op en dan zal ik lief en teder voor je zijn :o

Ik verveel me ook namelijk....

Begin een beetje bang van je te worden.

Idd, we moeten nu een beetje een wervingsactie gaan houden, moet nl. voor minimaal 30 man betalen. :)

Dan krijgen ze lekker de t*fus daar en zoeken we een andere bowling als er maar 25 man komen.

Besides....minder mensen is wel gezelliger dus ik kan er niet rouwig om zijn als er wat mensen afzeggen.

De leuke mensen zijn aanwezig en daar gaat het om!:p

Dan krijgen ze lekker de t*fus daar en zoeken we een andere bowling als er maar 25 man komen.

Besides....minder mensen is wel gezelliger dus ik kan er niet rouwig om zijn als er wat mensen afzeggen.

Testo, je hebt helemaal gelijk. (Dat de leuke mensen aanwezig zijn en dat een kleiner groepje gezellger is. Maar we gaan toch geen andere bowling zoeken!? Zou ook niet weten waar.)

• Topic Starter Topic Starter

Hehe, ook weer drastisch om het af te zeggen he lieverd. ;)

We komen zo tussen de 25 a 30 man uit. Als we met z'n alleen nog wat gaan lobbyen hiero redden we de 30 wel.

En idd, de tofste DBB'ers zijn er iig. :D

Wat ben je ook weer tactisch he:roflol:

Hehe, ook weer drastisch om het af te zeggen he lieverd. ;)

Yeah maar als we maar met zn 24-en zijn en ze willen dat we voor 30 gaan betalen kunnen ze van mij toch echt de pl**ris krijgen,gab.

Tactisch of niet tactisch.:D

Andere bowling is zo gevonden hoor,Flower.

No worries,wij regelen het wel.:p

heeft denk ik een hotelletje gevonden even de experts zeggen welke de voorkeur heeft
1:qbic hotel Strawinskylaan 241
2:tulp inn Provincialeweg 38
zoals ik het zie is optie 1 de beste
andere voorstellen ook welkom want ik wil eigenlijk wel even pitten voordat ik terug rijd ;want ik moet drinken van de andere dbb leden en dat vind ik heel erg:D

ik verwacht nog een stel last minute inschrijvingen.

Zijn beide wel goede hotels denk ik. :)

dat denk ik ook wel bedoel eigenlijk meer qua ligging want ik ben dus echt niet bekend in dat dorpje dat amsterdam heet:D

Kom op man, 30 man voor A'dam moet toch wel te regelen zijn.
Davyo en Centaur niet meer van de partij?
Hagenezen kamp is maar zwak vertegenwoordigd de laatste tijd.
En Biggetje, Molentje en De Jugger zullen misschien ook nog wel komen.

Komt wel goed!

en hoe zit het met opper-AAP klaas ??? komt die nog ?

-rodge

Yeah maar als we maar met zn 24-en zijn en ze willen dat we voor 30 gaan betalen kunnen ze van mij toch echt de pl**ris krijgen,gab.

Tactisch of niet tactisch.:D

Andere bowling is zo gevonden hoor,Flower.

No worries,wij regelen het wel.:p

Ja maar ik voel me ook ZO betrokken bij deze meeting!!

Volgende meeting regel ik! :p

Ik hoor donderdagavond of er nog iemand meegaat. Als het goed is ken je hem wel J. hij was namelijk ook op het Flexkamp, Silvester heet 'ie.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven