Fitness Seller

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

hahahaha dus het stoppen lukt niet echt.

Zit opeens te denken... zal ik ook komen? Durf ik het aan, met al die grote kerels om me heen? :) Of zijn jullie echt eng?

Ja, daarom.

Volgens mij valt het allemaal wel mee hoor. Er gaan wel vaker vrouwen naar de meetings begreep ik en heb ze nooit horen klagen. Mochten ze echt te gek zijn er nog een hoop andere vrouwen met zijn allen kunnen jullie wel iemand tegen de grond aanwerken :D

Of doe zoals de andere dames huur Testo of RichardV in als prive bodyguard in ruil voor een Baco :D

Volgens mij valt het allemaal wel mee hoor. Er gaan wel vaker vrouwen naar de meetings begreep ik en heb ze nooit horen klagen. Mochten ze echt te gek zijn er nog een hoop andere vrouwen met zijn allen kunnen jullie wel iemand tegen de grond aanwerken :D

Of doe zoals de andere dames huur Testo of RichardV in als prive bodyguard in ruil voor een Baco :D

Tegen de grond aanwerken zal geen probleem zijn! :)

Ben bang dat ik uit de toon val, ben niet supergespierd namelijk (de ene periode gaat trainen/eten beter dan de andere) en de vrouwen die er komen zijn volgens mij wedstrijddames! (Tenminste, Alysa.)

Wanneer sluit de inschrijfdatum?

Ben bang dat ik uit de toon val, ben niet supergespierd namelijk (de ene periode gaat trainen/eten beter dan de andere) en de vrouwen die er komen zijn volgens mij wedstrijddames! (Tenminste, Alysa.)

gewoon komen,hoe meer hoe beter. :)

-rodge

kan je meteen ff checken voor een kamer;)

niet iedereen die er komt is gespierd ik ben ook niet gespierd mijn vrouw is ook niet gespierd(maar ze is tenslotte toch al begonnen met trainen) maar dat maakt ook niet uit we hebben gewoon allemaal dezelfde hobby en dat is wat smijten met gewichten:D .

Als je kan, kom dan gewoon gezellig! Hoe meer dames hoe beter :D
Het wordt ook mijn eerste meet dus ik ben benieuwd :)

Het zal je nog verbazen hoe weinig flinke gasten er op een meeting rondlopen ;) Een hoop zijn nog niet zo lang bezig met trainen, en sommigen trainen helemaal niet :D Gewoon komen.

Ik kom waarschijnlijk ook.

dat is op dit moment anders ook niet te zien hoor...ben flink wat aangekomen,dus zie er meer uit als een propje:D

Maar ik vind ook dat je gewoon moet komen..het gaat er niet om wie het grootst is of wie er wel of geen wedstrijden doen..We zijn gewoon een groep mensen met dezelfde passie, misschien wel allemaal met andere doelen..maar dat maakt het ook leuk en interessant!

En weer een vrouw erbij kan geen kwaad,aangezien we al behoorlijk in de minderheid zijn:rolleyes:

Lijkt me ook niet dat we de hele avond alleen over de sport gaan praten. Dat hoop ik tenminste niet.

Het zal je nog verbazen hoe weinig flinke gasten er op een meeting rondlopen ;) Een hoop zijn nog niet zo lang bezig met trainen, en sommigen trainen helemaal niet :D Gewoon komen.
precies, er zullen er natuurlijk wel zijn waar goed te zien is dat ze trainen. Maar met allerdaagse kleding aan ziet niet iedereen er beestachtig uit ;)
o boy....:gay:
Lijkt me ook niet dat we de hele avond alleen over de sport gaan praten. Dat hoop ik tenminste niet.

no worries there :p

Whahahaha.

De eerste die over eiwitten of iets dergelijks begint rammen we meteen een bowlingbal in zn strot.:D

Geloof mij nou,gozer.....die ellende wil ik helemaal niet horen als ik een borrel ga drinken dus maak je geen zorgen!:p

Testo, wanneer is de deadline om je op te geven??

Jonko, ben benieuwd hoe beestachtig jij er dan uitziet! :)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven