- Waardering
- 2
Ik wil geen blowlucht om mijn kop.
Dus jonko, je bent gewaarschuwd.
Zou jij trouwens niet stoppen?
ik ben gestopt met stoppen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil geen blowlucht om mijn kop.
Dus jonko, je bent gewaarschuwd.
Zou jij trouwens niet stoppen?

Zit opeens te denken... zal ik ook komen? Durf ik het aan, met al die grote kerels om me heen?Of zijn jullie echt eng?

Volgens mij valt het allemaal wel mee hoor. Er gaan wel vaker vrouwen naar de meetings begreep ik en heb ze nooit horen klagen. Mochten ze echt te gek zijn er nog een hoop andere vrouwen met zijn allen kunnen jullie wel iemand tegen de grond aanwerken
Of doe zoals de andere dames huur Testo of RichardV in als prive bodyguard in ruil voor een Baco![]()
Tegen de grond aanwerken zal geen probleem zijn!![]()
Ben bang dat ik uit de toon val, ben niet supergespierd namelijk (de ene periode gaat trainen/eten beter dan de andere) en de vrouwen die er komen zijn volgens mij wedstrijddames! (Tenminste, Alysa.)
Wanneer sluit de inschrijfdatum?

Ben bang dat ik uit de toon val, ben niet supergespierd namelijk (de ene periode gaat trainen/eten beter dan de andere) en de vrouwen die er komen zijn volgens mij wedstrijddames! (Tenminste, Alysa.)

.Tegen de grond aanwerken zal geen probleem zijn!![]()
Een hoop zijn nog niet zo lang bezig met trainen, en sommigen trainen helemaal niet
Gewoon komen.Tegen de grond aanwerken zal geen probleem zijn!![]()

precies, er zullen er natuurlijk wel zijn waar goed te zien is dat ze trainen. Maar met allerdaagse kleding aan ziet niet iedereen er beestachtig uitHet zal je nog verbazen hoe weinig flinke gasten er op een meeting rondlopenEen hoop zijn nog niet zo lang bezig met trainen, en sommigen trainen helemaal niet
Gewoon komen.

o boy....
Lijkt me ook niet dat we de hele avond alleen over de sport gaan praten. Dat hoop ik tenminste niet.

Lijkt me ook niet dat we de hele avond alleen over de sport gaan praten. Dat hoop ik tenminste niet.

Testo, wanneer is de deadline om je op te geven??
Jonko, ben benieuwd hoe beestachtig jij er dan uitziet!![]()