Jullie willen liever de kwak rechstreeks op je plaat. Snap ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Helaas zal het excl. worden. Anders kan je een 3tal consumptie bonnen kopen van te voren, maar dat schiet ook niet op.
Ik denk dat het handigste is per tafel en later per baan een bonnentje te maken. Als je per 6 personen een bonnetje moet betalen komt dat veel sneller goed dan 1 bonnetje met 50 personen verrekenen.![]()
Ik ook maar het is niet anders helaas.....moeilijk gezeik van al die klootviolen van die bowlingtoko's ook,heel vervelend!
Anders werd het weer wokken maar daar is ook geen k*t meer aan.
Waarom betalen we niet allemaal een halve euro en naaien we in 10 minuutjes met z'n allen een h**r naar de klote? Potentie zat hier![]()
Speciaal voor Peoples:
![]()
Maybee is het een leuk om na al die politieke kwesties idee om eens een rondleiding te krijgen door de 2e kamer?
Of met z'n allen naar een show van Hans Klok!?
Echt lachen met jou... heerlijk dat hoge niveau van je... je stijgt ver boven de rest uit.![]()
Misschien een idee om je kunsten eens te vertonen in Circus du Solei?

ik heb gehoord dat er ook een andere leuke toko zit ergens, klonk iig lekker.
"bananen bar" ofzoiets is het, als het is wat ik denk kun je daar alles wat met bananen te maken heeft eten.
misschien een idee?
ik hoef die niet en wat dat betalen van die drank betreft dat zal hoop ik wel loslopen gewoon per tafeltje doen dan maar.Hehe gab, hoe aardig ik je ook vind, ik ga niet bij jou en Kale aan tafel. kost mij teveel![]()