MuscleMeat

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

Jonko, ben benieuwd hoe beestachtig jij er dan uitziet! :)

Beestachtig lelijk kan ik je verklappen....laat die goede hoop maar varen hoor.:D

We gaan vd week maar eens bepalen wanneer iedereen zn geld overgemaakt moet hebben...

Mij lijkt 2 weken van tevoren een strak plan....wat jij?:p

Beestachtig lelijk kan ik je verklappen....laat die goede hoop maar varen hoor.:D

We gaan vd week maar eens bepalen wanneer iedereen zn geld overgemaakt moet hebben...

Mij lijkt 2 weken van tevoren een strak plan....wat jij?:p

kolerelijer :roflol:

Je vroeg erom,gab.:D

6 pagina's lang.:D

pfieuw als jonko al zo lelijk is kan ik met een gerust hart komen ben ik iig niet de lelijkste mischien wel de dunste maar dat is niet zo erg.

@testo ik hoor het wel wanneer je dat geld wil hebben en hoeveel het dan is.

Jonko, ik vond je lange haar trouwens leuker.

Weten we al of het incl of excl drank is?

Testo en J moeten dat maar ff zien te fixen, want anders word het een ramp met verrekenen (Amersfoort in gedachten hebbende).

• Topic Starter Topic Starter
Weten we al of het incl of excl drank is?

Helaas zal het excl. worden. Anders kan je een 3tal consumptie bonnen kopen van te voren, maar dat schiet ook niet op.

Ik denk dat het handigste is per tafel en later per baan een bonnentje te maken. Als je per 6 personen een bonnetje moet betalen komt dat veel sneller goed dan 1 bonnetje met 50 personen verrekenen. :)

:o

ben erg blij dat het eraf is, hoef me haren niet meer te doen, geen vieze gel meer, geen uitgedroogt haar, geen kwak van ries meer in mijn haar, geen olympic bars die erin blijven hangen, etc :D

Ja, daarom heb ik ook geen haar.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven