AndroidHealthClinic

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

Ze zijn nu al gespierder als jou, dus dat doe ik je niet aan;)
hehe, ik heb weinig slaap nodig kerel.
Kinderen zijn geweldig:D
Zou niet meer zonder willen.
Maar ik ben ook geen rokkenjager meer he. Ik ben bezet, dus dan geloof je het wel allemaal!

Tja gespierder dan mij maar daar is niet veel voor nodig :D

en suggereer jij dat ik een rokkenjager ben?:eek: :P

Tot vanavond bro

zo eens beginnen met indrinken denk ik :klink:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Dani heeft zojuist helaas af moeten zeggen.

Zo ik ben net wakker, katertje. Dus wordt tijd dat ik die weer heerlijk weg ga drinken!

ik zou van de wushu kip afblijven als ik jullie was

Tegen de 30-jarige Long-Long G. uit Alphen aan den Rijn is gisteren tbs geëist wegens het doden van de 22-jarige Joost Vastenhouw. Het lichaam van de vermoorde Joost frituurde en bakte hij met 20 liter zonnebloemolie in drie wokken. Daar was hij twee dagen mee in de weer.

Volgens Long-Long was het een opdracht van de goden, die altijd maar aan het woord waren in zijn hoofd. Alleen zó kon hij de kwade geesten voorgoed uit het lichaam van Joost elimineren.

Psychiaters hebben de uit China afkomstige man volledig ontoerekeningvatbaar verklaard. Hij lijdt aan chronische paranoïde schizofrenie en handelde in een psychose. Dus restte de officier van justitie niets anders dan ontslag van alle rechtsvervolging te eisen. Maar zij vorderde wel dat Long-Long voor dwangverpleging in een tbs-kliniek zal worden geplaatst.

Homopartner
Long-Long G. kwam naar Nederland om rijk te worden met betaalde coïtus. Hij werd door de vader van Joost als homopartner in huis gehaald. Op deze wijze kon hij ook aan een verblijfsvergunning geraken. De Chinees, een fanatiek belijder van de in China verboden religie Falun Gong, had geregeld ruzie met Joost, wiens spel op een basgitaar hem irriteerde tijdens de Falun Gong-meditaties die hij dagelijks zo'n zes uur beoefende.

Op 3 oktober 2006 hakte hij met een bijl in op Joost toen die zat te computeren. Op verzoek van de goden, aldus Long-Long. In het huis van bewaring ontvreemdde hij overigens laatst een kwartel uit een volière. Het diertje werd, zonder kop en in twee delen, teruggevonden in het koffiezetapparaat van de Chinees. Volgens Long-Long was de kwartel ''een duivel die vernietigd moest worden''. Dat hadden de goden hem namelijk zelf verteld.

De uitspraak is over twee weken.

Jij een rokkenjager ...... nee die mokkels moet hun rok al uit hebben toch only in a thong toch ;)

ik dacht dat je m'n back had mar... dit valt me zwaar van je tegen...

ga naar je kamer en ga schilderen.... :P

@J... jammer dat Dani niet komt :(

Gaan jullie foto's maken? :)

zo... werk zit er op voor deze week. nu ff lekker relaxen en voorbereiden op vanavond :)

-rodge

• #1.036
Komt er trouwens nog iemand met auto langs Uithoorn?

Wil mijn auto eens thuislaten en heb geen zin om met het OV te gaan. :D

Als niemand kan of wil, moet je me maar bellen pik...

• #1.038
Tot straks allemaal mensen! ;)

hallo allemaal, tis hier reuzegezellig het vrete is allemaal bijna op en kale is al aangeschoten.
straks gaan we hier voor de nodige bowlingbalterreur zorgen. groeten maniak, loca, riggard, sinlath en de anti groeten van marky

hallo allemaal, tis hier reuzegezellig het vrete is allemaal bijna op en kale is al aangeschoten.
straks gaan we hier voor de nodige bowlingbalterreur zorgen. groeten maniak, loca, riggard, sinlath en de anti groeten van marky

Waar zijn jullie nu?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven