AndroidHealthClinic

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

was echt een top avond...wat een stelletje dwazen bij elkaar,heerlijk :D volgende keer ben ik zeker weer van de partij(als ik nog mee mag :o)

-rodge

zo, mijn foto's heb ik ff op me hyves gezet, wel gemaakt met de mobiel dus de kwaliteit is om te huilen, op aanvraag heb ik eventueel ook nog een mooie foto van flowergrrl :eyebrow:
marky, kale, rodge, mrj en achteraan zie je roberthosper nog staan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
sinlath en mrj
Maniac en vrouw RichardV met jonko erachter verstopt
loca, flowergrrl, cynthia
nofear & botjebouwer
flowergrrl aan de alcohol

oh ik zal wel ff de namen erbij zetten.

Nouuu... je ziet echt geen moer! :(

Peoples moet ff van dat meisje afkomen die die vanacht opgepikt heeft, en zijn fotos ff posten. Hij heeft een hoop geschoten!

Ik kan eventueel een FTP op zetten waar jullie de foto's kunne uploaden..

Wat er word upgeload komt dan hier te staan :
[ W-Nailer 0.34c ]

Hier staan ook de foto's van de vorige meet nog

Edit!

Jullie kunnen uploaden.. FTP server staat de hele dag aan vandaag :

FTP://hiekie.xs4all.nl
Username DBB wachtwoord DBB <---- DENK OM DE HOOFDLETTERS!
Maak er even een mapje met je eigen naam in de map FTP_Bodybuild.. en kwak ze daar maar neer.. ik zal af en toe checken en ze daarna uploaden in die fotonailer waar ook de foto's van de vorige meet nog staan

Laatst bewerkt:
Ik ben er gisteren maar even geweest, maar heb genoten van de (wat ik meegemaakt heb) goed georganiseerde avond. Complimenten voor de organisatoren.
Ik heb weer een aantal nieuwe gezichten gezien en gesproken en het was top om weer wat oude bekenden te spreken.
Volgende meet zal ik proberen wat langer te kunnen blijven, want gisteren was veel te kort, heb ik al gezien van een paar foto's.:D

Overigens heb ik geen parkeerboete gekregen, dus voor degenen, die betaald hebben om te parkeren, weet ik volgende keer een beter plekje (mochten we ooit weer naar Knijn gaan, wat overigens een mooie tent was).

Ik ben overigens benieuwd naar alle andere foto's.

Jullie kunnen uploaden.. FTP server staat de hele dag aan vandaag :

FTP://hiekie.xs4all.nl
Username DBB wachtwoord DBB
Maak er even een mapje met je eigen naam in de map FTP_Bodybuild.. en kwak ze daar maar neer.. ik zal af en toe checken en ze daarna uploaden in die fotonailer waar ook de foto's van de vorige meet nog staan

???

Call me stupid... ik weet het... maar ik snap t niet. :o

Aaaargh, laat ook maar!

Ik zag dat je bezig was in de FTP server ...

Je had al een mapje gemaakt, het ging goed. .. vervolgens kun je zo je foto's met je windowsverkenner zo naar het scherm slepen van de FTP server..

Ik zag dat je bezig was in de FTP server ...

Je had al een mapje gemaakt, het ging goed. .. vervolgens kun je zo je foto's met je windowsverkenner zo naar het scherm slepen van de FTP server..

Nee lukt niet. Haal die map maar weg.

PAGINA KAN NIET WEERGEGEVEN WORDEN ships ... ben zo nieuwschierig Hiekie :cool:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven