MuscleMeat

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

haha, zalig. Bowlingball terror

Waarom doe je niet aan bierbowlen? Heb ik gedaan bij een vriend ze verjaardag

Als je in de goot smijt: biertje ad fundum
Als je strike gooit: heel de groep biertje ad fundum
Als de anderen strike gooien: iedereen biertje ad fundum

:D

zit je met je palmtop of met je gsm op de site mss

wederom de groeten van mij ok ... knuffff

IK ben er helaas niet bj .. wel kan ik .. als daar belangstelling voor is. . net als bij vorige DBB meeting wel weer een stuk webspace vullen met een leuke fotonailer als er foto's zijn gemaakt..

Als er foto's gemaakt zijn wil ik ze gerust eens zien

zo, ik ben weer terug van de dbb meet, was echt lachen, even een kort en bondig verslag:
om 10 voor 5 stapte ik op de trein richting alkmaar waar peoples mij op stond te wachten op het station, na enkele minuten arriveerde ook botjebouwer daar waarna wij ons richting de locale buurtsuper begaven voor de nodige red bull, daarna nog ff naar het apartement van peoples waar hij nog het ea moest regelen, toen heb ik botje nog ff gesproken over de haters hier op dbb ;)
toen gingen we richting MrJ, echt een gezellig ritje met de nodige sappige gesprekken in de auto en toen we j hadden opgehaald gingen we richting knijn bowling daar aangekomen waren we de eerste en na enkele minuten arriveerde onze karmakoning testo ook, meteen begon het slappe gelul al en ongeveer en uur later belanden we achter de warme tegels met een bord vlees voor onze neus, ik zat aan het eind van de tafel tegenover maniac en wij hadden het al weer helemaal gezien, iedereen moest met z'n 4en zo'n tegel delen en het vlees, maar wij konden het lekker met z'n 2en opvreten, maar helaas, na 20 minuten kwam loca binnen en moesten we het vlees met z'n 3en delen ;) (geintje loca :P )
nouja toen het vreten op was waren de nodige biertjes ook alweer achterover getikt en kwam het slappe gelul een beetje op gang en toen werd het tijd om ons richting de bowlingbaan te begeven, daar moesten we een uur wachten om op de baan te mogen dus daar heeft iedereen ff lekker wat gedronken en wat gebabbeld en er zijn ook de nodige foto's gemaakt. na 45 minuten vonden we wel dat het tijd werd om de hippe bowlingschoenen aan te passen en na enkele ogenblikken liep iedereen op van die hippe zwart met witte bowlingschoentjes en konden we ook de baan op.
ik zat in een groepje met Kale, maniac, marky, nofear en nog 1 persoon geloof ik, ik geloof dat maniac wel dacht dat hij verstand van de computer had, maar dat bleek niet het geval te zijn (geintje bro ;) ), met als gevolg dat onze computer de kegels niet goed neerzette, maar gelukkig was dit vrij snel opgelost en kon het echte werk beginnen, ik mocht als eerste gooien en ik bakte er niks van, toen kwamen de anderen en de ene strike na de andere werd gegooid. wat later op de avond en enkele biertjes verder begon het geklooi al een beetje op gang te komen, voetballen met de bowlingbal, kogelstoten, 3 ballen te gelijk, we hebben alles geprobeerd en op een gegeven moment kwam onze terrorist kale in actie die keihard een bal tegen dat veegding aansmeet waardoor dat ding op hol sloeg en de kegels de baan op gooide (zie bovenstaande foto) iedereen lag toen natuurlijk dubbel.
na nog een tijdje gekloot te hebben vonden we dat het wel tijd werd om amsterdam in te trekken en na de nodige vage afspraken te hebben gemaakt met ome testo zouden we naar het rembrandsplein gaan, ik reed met masters cynthia en sinlath mee (bedankt voor de lift dennis :D ) en al gauw raakten we op het rembrandsplein, daar hebben we ongeveer 10 minuten staan wachten en toen kwam de rest van de groep ook een beetje, even later werd ik gebeld door roberthosper die het niet kon vinden geloof ik en daarom gingen zij terug naar huis, roberthosper zou mij thuis brengen dus ik moest hun nog ff vinden (of zij mij) nouja ik zou wel naar de "blauwe brug" gaan en dat zouden hun wel moeten kennen, dat bleek niet het geval en na het nodige telefonisch contact met roberts vriendin kwamen we tot het besluit dat het wel handig zou zijn als ik naar het station zou gaan, ok no problemo :D
maargoed, ik ben NIET bekend in amsterdam, dus ik ff snel op m'n mobiel gekeken (google maps :D ) en de routeplanner zei 4km lopen en ik had geen idee hoe, LEUK! :D dus toen heb ik het maar op een rennen gezet en op een gegeven moment kon ik aardig de bordjes volgen, maar na het bordje waarop stond
"centraal station"
"wallen"
waarna ik dus richting de wallen liep, kwam er verdomme geen ander bordje :S dus ik een beetje rondrennen/lopen op de wallen en uiteindelijk kwam ik dan bij het centraal station terecht, ik roberthospers vriendin proberen te bellen maar die nam na 3x nog niet op, haha.
dus ik d8 k*t, ze zullen em toch niet gesmeerd zijn he? maar gelukkig nam ze de 4e keer wel op en ze stonden gelukkig nog op mij te wachten achter het cs (nog bedankt!) nou toen uiteindelijk vond een zwaar bezwete richard de rode bmw van hosper achter het station en kon ik einsteigen richting Schagen, in de auto hebben we ff gezellig lopen lullen (o.a. over criminele oostblokkers, waarop hosper mij medeelde dat zijn vriendin uit oekraine kwam, oooopsss :o sorry sanka ;) ) toen kwamen we aan in schagen en mocht hosper nog een blaasapparaat volhijgen, gelukkig had hij niet gedronken dus konden we snel doorrijden naar mijn huis waar we om 2 uur aankwamen (thanks voor de lift :D ) toen heb ik ff me kwark gepakt en nu ben ik dit verhaaltje aan het typen.

dit was mijn beleving van de dbb meet, morgen zullen de verhalen van een dronken kale en testo wel volgen neem ik aan, welterusten jongens!

lol :roflol:

p*ssy's allemaal afhakers.

de harde kern moet weer overblijven :P

nou ja niet zo laat als de vorige keer, maar wel gezellig. :D

Okey, 't is nu 6:40! Ik kom net terug van de Jimmy Woo.... (FLINK naar de klote)

Heb 't erg naar me zin gehad en veel vrienden gemaakt!

Er zijn een paar mensen die ff extra genoemd moeten worden:

Testo: SUPER GOZER! Oud dorps genootje! Jou ga ik nog zeker vaker spreken zoals afgesproken! Heb erg met je gelachen, en onze meningen over het doel in t leven (genieten) waren 1 en hetzelfde! See you soon gozer!

Marky: Hahaha wat moet ik zeggen! Een heel andere gozer dan je verwacht! Goeie fysiek, maar vooral erg geinige en chille gozer. Zoals beloofd zal ik niks zeggen over dat ik je met een glas met een klein laagje draperige heldere substantie de wc in zag lopen, om dat vervolgens te vermengen met wat kraanwater... Ik zeg niks :D

Kale: Nog zo een TE GAVE gozer! Erg met je kunnen lachen, erg relaxed en nog veel leuker in het echt dan als in deze virtuele internet wereld!

No Fear:Toch 1 van de grotere (op 2 na) een super leuke gozer. Veel tijd lopen ouwe hoere met je! Ook erg imposante fysiek voor iemand van 21!

Jacky den Bels + Chicky ;) Knappe vrouw heb je, en je bent een erg leuke man! Chill, down to earth etc etc! Leuk je gezien te hebben!

Jonko: Vriend! :D

Peoples: Tsja wat moet ik zeggen, 1 van me beste maatjes! :)

MRJ:Gave gast! Alles goed geregeld bij de bowling, en leuk met je gekletst en gebowld te hebben!

En ten slotte:
RODGE! hahaha weer iemand die ZEKER op de zelfde golflengte als mij zit kwa opvattingen van het leven :D
1 de grootste van het gezelschap! En samen met Testo zeker mijn favoriet van de avond! Jammer dat ik niet meer heb gezien later met uitgaan! Maar zoals beloofd gaan we binnen kort zeker ff meeten! Nog bedankt voor de....euuu....) ;)

Opvallend dat de grootste van het gezelschap (ik noem geen namen), het meest van het leven genieten ten opzichte van de wat amateuristisere bodybuilders :D

Verder stond ik er aan t eind van de meet erg strak bij dankzij bepaalde DBBers (en dan bedoel in niet fysiek) :D

Kortom een gave meet waar opvallen veel onder invloed waren van drank en andere illegale middelen :D En ook nog erg leuk dat het zusje van NENA uit de gouden kooi nog ff met me kwam praten!

Na de meet nog ff naar de Jimmy Woo gegaan met een vriend van me die enkele cafe's bezit in NH. Zoals gewoonlijk 70% vrouwen in de Jimmy! WALHALLA!!!!! :D:D:D:D

Kwam nog wat bekende tegen uit Alkmaar en heb nog een tijdje met een heerlijke BNer staan praten waarvan ik de naam ZEKER niet ga noemen :D
En nog een heerlijk blond chickie geregeld. (Je moet toch wat) :p

Voor degene die ik niet heb genoemd: Sorry ben naar de klote! Forgive me!
TRUSTEEEEE! :zzz::zzz::zzz:

Laatst bewerkt:
Zo dus het was weer een geslaagde meet?! :meal:

hahah ech wel. Ben net thuis. Schrijf vanmiddag wel een verslag. Toedeledokie!

Ben weer ff wakker. Nou.. ik moest weer richting leidse omdat daar de nachtbussen gingen. Dus een tax voor 13 euro om een bus te vinden. Kwart voor 4 een bus gepakt. En toen in haarlem bij wat maatjes thuisgezeten hehe.

Ben weer ff wakker. Nou.. ik moest weer richting leidse omdat daar de nachtbussen gingen. Dus een tax voor 13 euro om een bus te vinden. Kwart voor 4 een bus gepakt. En toen in haarlem bij wat maatjes thuisgezeten hehe.

:roflol:

ben je nu helemaal gedehydradinges ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.058
Mogguh.

Was weer gezellig mensen! Ik kende al een flink aantal mensen, maar toch nog nieuwe DBB'ers mogen ontmoeten.

Om te beginnen eindelijk Kale eens in het echt mogen zien. Wereldgozer, kan je flink mee lachen. Botje had ik ook nog niet eerder gezien (goede fysiek ouwe, alleen jammer van die bierbuik ;) ). Sinlath ook mogen ontmoeten, idem voor Marky. Jacky en zijn vrouw waren ook nieuwe voor mij. Hoop dat jullie je beide vermaakt hebben hier. :) En loast but no least; het monster van de avond; Rodge! Ook een topkerel, zie je op de volgende meet ouwe. :)

Al met al leuk jullie allemaal weer gezien te hebben! :thumb:

Ook tof dat Ryu 's avonds nog even langs kwam. :)

Laatst bewerkt:
Als iemand eventueel foto's heeft gemaakt kan ik ze wel net als de vorige meet weer een tijdje bergen op mijn webspace. Jammer dat ik er deze keer niet bij kon zijn .. had bepaalde personen zeker ff willen spreken. volgende meet beter

Yoooo ik vond t ook gezellig!! :)

Weet niet of er veel foto's zijn gemaakt want ik heb Peoples' camera stukgemaakt... :(

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven