- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(geintje loca
)
), met als gevolg dat onze computer de kegels niet goed neerzette, maar gelukkig was dit vrij snel opgelost en kon het echte werk beginnen, ik mocht als eerste gooien en ik bakte er niks van, toen kwamen de anderen en de ene strike na de andere werd gegooid. wat later op de avond en enkele biertjes verder begon het geklooi al een beetje op gang te komen, voetballen met de bowlingbal, kogelstoten, 3 ballen te gelijk, we hebben alles geprobeerd en op een gegeven moment kwam onze terrorist kale in actie die keihard een bal tegen dat veegding aansmeet waardoor dat ding op hol sloeg en de kegels de baan op gooide (zie bovenstaande foto) iedereen lag toen natuurlijk dubbel.
) en al gauw raakten we op het rembrandsplein, daar hebben we ongeveer 10 minuten staan wachten en toen kwam de rest van de groep ook een beetje, even later werd ik gebeld door roberthosper die het niet kon vinden geloof ik en daarom gingen zij terug naar huis, roberthosper zou mij thuis brengen dus ik moest hun nog ff vinden (of zij mij) nouja ik zou wel naar de "blauwe brug" gaan en dat zouden hun wel moeten kennen, dat bleek niet het geval en na het nodige telefonisch contact met roberts vriendin kwamen we tot het besluit dat het wel handig zou zijn als ik naar het station zou gaan, ok no problemo 
) en de routeplanner zei 4km lopen en ik had geen idee hoe, LEUK!
dus toen heb ik het maar op een rennen gezet en op een gegeven moment kon ik aardig de bordjes volgen, maar na het bordje waarop stond
sorry sanka
) toen kwamen we aan in schagen en mocht hosper nog een blaasapparaat volhijgen, gelukkig had hij niet gedronken dus konden we snel doorrijden naar mijn huis waar we om 2 uur aankwamen (thanks voor de lift
) toen heb ik ff me kwark gepakt en nu ben ik dit verhaaltje aan het typen.
Knappe vrouw heb je, en je bent een erg leuke man! Chill, down to earth etc etc! Leuk je gezien te hebben!

En ook nog erg leuk dat het zusje van NENA uit de gouden kooi nog ff met me kwam praten!

hahah ech wel. Ben net thuis. Schrijf vanmiddag wel een verslag. Toedeledokie!
waar ben je alt die tijd dan nog geweest 
Ben weer ff wakker. Nou.. ik moest weer richting leidse omdat daar de nachtbussen gingen. Dus een tax voor 13 euro om een bus te vinden. Kwart voor 4 een bus gepakt. En toen in haarlem bij wat maatjes thuisgezeten hehe.

hallo allemaal, tis hier reuzegezellig het vrete is allemaal bijna op en kale is al aangeschoten.
straks gaan we hier voor de nodige bowlingbalterreur zorgen. groeten maniak, loca, riggard, sinlath en de anti groeten van marky
). Sinlath ook mogen ontmoeten, idem voor Marky. Jacky en zijn vrouw waren ook nieuwe voor mij. Hoop dat jullie je beide vermaakt hebben hier.
En loast but no least; het monster van de avond; Rodge! Ook een topkerel, zie je op de volgende meet ouwe.