AndroidHealthClinic

Testosteron gels, werkt dat?

Zoek het trendflow gel topic van Tremendes eens op. Werkt dus wel, test= test, gewoon iets duurder.

Tremendes had een logg hiero er gemaakt ff de zoekfunctie gebruiken maat :)

Waarom smeren als je ook kan spuiten?

Je kan de vraag ook anders stellen. Waarom spuiten als je gel kan smeren. Er wordt altijd gespot met diegenen die niet willen spuiten, maar er wordt vergeten dat spuiten (al is de kans heel klein) ook wel is vervelende gevolgen kan hebben.

Smeren kan ook vervelende gevolgen hebben. Ik heb het ook ooit eens geprobeerd, was niet echt een succes.

Je kan de vraag ook anders stellen. Waarom spuiten als je gel kan smeren. Er wordt altijd gespot met diegenen die niet willen spuiten, maar er wordt vergeten dat spuiten (al is de kans heel klein) ook wel is vervelende gevolgen kan hebben.

Nou dan heb je een keer een ei op je bil. Ik zie met smeren juist alleen maar nadelen:
- het is harstikke duur
- moet je enorm veel van smeren om aan 1000mg per week te komen
- alleen keuze uit test, dus deca en tren vallen af
- je moet het elke dag opsmeren
- komt aan je kleren
- je moet oppassen dat je geen vrouwen of kinderen aanraakt wanneer je het opgesmeerd hebt

Echt veel te veel gedoe. Met spuiten zet je dat ding in je reet, trekt terug om te kijken of er bloed zit en injecteer je.

Duidelijke uitleg man. Top!
En smeren moet jezel doen, spuiten wordt gedaan.

Indd ik laat me echt niet spuiten, als je het zelf doet kun je de snelheid bepalen en dat betekend vaak minder pijn. Snel er in duwen doet meer pijn dan lagzaam er in duwen.
Een ander vind ik vaak te snel de spuit er in rossen.

• Topic Starter Topic Starter
hmm, veel spuiters dus hier.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven