MuscleMeat

testosteron

dannynl

Novice
Waardering
0
vaak worden er kuren gegeven van een aantal verschillende soorten anabolen .

is het ook mogelijk om 1 soort te nemen bijvoorbeeld alleen testosteron ????

welkom:)

Een stack wordt gebruikt omwille van de aanvullende eigenschappen.
Sommige producten bezetten andere receptoren of doen hun werk via een andere weg dan de receptoren te bezetten.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben dus drie weken geleden begonnen met oral-turinabol , 5 mg per dag , dit is echt een hele lichte soort .
ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niks van merkte , ik slik deze dus nog steeds en ben vanaf afgelopen vrijdag testosteron bij gaan spuiten , 500 mg , hoe snel moet ik nu wat gaan merken ???

5 mg tbol per dag? wtf ben je een vrouw? hahahaha

in ieder geval voorzichtig genoeg begrijp ik;)

wat is dat voor een gelul. 5mg per dag. dat heeft zelfs niet met voorzichtig te maken. ik kan het geloven dat je niets voelt. voorzichtig is 30mg per dag. kun je beter niets nemen. benchpress met 5kg is ook voorzichtig, maar daar ga je ook niet mee vooruit.

test only kuur is heerlijk en niet alleen om mee te beginnen

en ik bedoelde dus 50 mg per dag:( ??? :mad:

heb zelf ook op 50mg tboll per dag gezeten en vond het ook niet veel uithalen.
Gewoon lekker die tboll aan de kant gooien en nu doorgaan met je 500mg test per week.
Na een aantal weken zal je toch redelijk wat progressie moeten merken.
Mischien ben je na de eerste week al zelfs wat geiler als normaal;)

Ik ken iemand die al 5 jaar kuurt 1 kuurtje per jaar enkel met test of sus at 750 mg per week voor een week of 8 .
Heeft er nog altijd een mooi resultaat mee .
Ben er van overtuigd dat test best zijn werk goed doet:p

ik ben dus drie weken geleden begonnen met oral-turinabol , 5 mg per dag , dit is echt een hele lichte soort .
ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niks van merkte , ik slik deze dus nog steeds en ben vanaf afgelopen vrijdag testosteron bij gaan spuiten , 500 mg , hoe snel moet ik nu wat gaan merken ???

Heerlijk...

weer iemand die totaal niet weet waar ie mee bezig is...

Keep up the good work...

De topicstarter doet er idd goed aan om eerst eens de sticky topics ed te lezen. :)

jere zei:
Ik ken iemand die al 5 jaar kuurt 1 kuurtje per jaar enkel met test of sus at 750 mg per week voor een week of 8 .
Heeft er nog altijd een mooi resultaat mee .
Ben er van overtuigd dat test best zijn werk goed doet

500 mg test per week één keer per jaar. een beetje mijn sT. ik neem er wel arimidex of proviron bij.

Ben ook juist uit een test e only kuurtje en die was meer dan geslaagd

Terug
Naar boven