Fitness Seller

testosteron

jvkz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
er zijn tegenwoordig veeel verschillende soorten test

zoals

spray
gel
spuit
pleisters

werken al deze middelen het zelfde en zijn deze allemaal ook te gebruiken in een kuur

groeten...

Ong werkt het hetzelfde, alleen spuiten is het meest optimaal.

Alhoewel ik met test-gel ook hele goede ervaring heb. (En ben niet de enige, trem ;))

Lijkt me toch dat je van spuiten het meest overhoud niet? Net zoals vaak gezegd wordt dat orals k*t zijn omdat ze extra toxisch zijn voor de lever en je er bijna niets aan overhoudt. Of vergis ik mij?

Lijkt me toch dat je van spuiten het meest overhoud niet? Net zoals vaak gezegd wordt dat orals k*t zijn omdat ze extra toxisch zijn voor de lever en je er bijna niets aan overhoudt. Of vergis ik mij?

Ja maar hier gaat het over verschillende manieren van test gebruiken.
zover ik weet is spuiten inderdaad het beste ofja, dan wordt er door je lichaam het beate gebruik van gemaakt.
is het niet zo bij gel dat je heel vee moet smeren om ook maar in de buurt t komen van injecteren?

Volgens mij wordt er bij de andere manieren meer door de lever afgebroken dan wanneer je spuit dus minder effectief.

Ik zou een bad van Gel nemen, en er 5x daags 1 uur in gaan liggen.

Ik zou alle middelen tegelijk pakken, ze optrekken in een 50cc spuit en die direct in je hartspier injecteren voor het beste resultaat

Terug
Naar boven