Fitness Seller

Testostoron level

is die 400 gram rijst ongekookt gewogen?

Na je trainen neem je een volwaardige maaltijd. Bananen eten is op zich niet slecht ofzo. Maar 3 per dag is teveel.
Sterker nog het is slecht voor je. Lees maar meer over op het WWW. Ik zou de banaan voor bij het ontbijt plannen.
Als je wilt gainen zal je sterker en serieus naar je voeding moeten kijken en volgen.
Je zegt PT te zijn en zelf volg je niet wat je eigenlijk zou moeten uitdragen?? Daar gaat, naar mijn mening, je geloofwaardigheid als PT. En als voedingsadviseur zou je moeten weten dat je spieren, energie depot een volwaardige maaltijd nodig heeft.
Het is niet alleen maar macro's je micro's zijn van wezenlijk belang, zeker als je op een plateau beland bent.

In het kort. Je macro's en micro's opnieuw bekijken en indelen. Je tijden van je voeding afstemmen op je inspanningen.
En je regiem simpelweg volgen.

Ik mis 1 belangrijk supplement en dat is vitamine D.
Speur dit forum maar na. Verbeterd zeker je testosteron.

Je dieet is gewoon k*t

- weinig vet = minder test
- met name weinig verzadigd vet = minder test, pindakaas bevat veel te veel meervoudig onverzadigd vet en nauwelijks verzadigd vet. Voor hogere test waardes wil je juist veel verzadigd vet en zo min mogelijk meervoudig onverzadigd vet
- absurd veel vezels = minder test
- geen bronnen van arachidonzuur (eieren, vlees) = minder test
- geen rood vlees = minder zink = minder test
- geen vitamine D3 = minder test
- visolie. EPA stoort androgene receptors = minder test

Probeer maar is je voeding uit voornamelijk de volgende bronnen te halen
- eieren (probeer voor 6 per dag te gaan, meer is ook goed)
- volle melk (minstens 1 liter per dag)
- rood vlees (300-500g per dag)
- lever tabletten (http://www.iherb.com/Solgar-Desiccated-Liver-250-Tablets/11320?at=0) (3 tot 6 per dag)
- complexe koolhydraten (rijst, pasta, brood, havermout, brinta, aardappels)
- kokosolie
- kaas
- roomboter

Hier kun je makkelijk alle vitamines/mineralen uit halen, hoef je alleen maar vitamine C toe te voegen. Kun je prima met een tabletje doen, hoef je helemaal geen groentes en fruit meer te eten.

Terug
Naar boven