XXL Nutrition

Testover E Vermodje

Cliffer001

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Dag iedereen,

ik ben bezig met een test-e + boldenone kuur

test-e 500 mg/week
boldenone 500 mg/week

momenteel zit ik in week 4 en de trainingen gaan wel goed, ik heb ook een goede pomp en verhoogde kracht en ben al 2 kg aangekomen maar ik ervaar niet het verhoogde libido wat ik in een vorige kuur wel had.

De test is van het merk Vermodje en de boldenone is van het merk Generic suppelements.

Daarom vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met deze merken? Heb ik goed spul maar moet het nog beginnen inkicken of is het van slechte kwaliteit? Ik twijfel over de Vermodje..

Hierbij foto's van de producten die ik heb:

image3.JPG

image2.JPG

image1.JPG

image4.JPG

Alvast bedankt voor enige reacties!

Kijk het nog ff aan?
Na zon filmpje had ik die vials gelijk weggegooid.
Buiten het feit of het echt of nep is/ werkzame stof bevat.

• Topic Starter Topic Starter
Op Amerikaanse boards lees ik dat het wel vaker voorkomt bij gebruik van boldenone een verlaging in libido...
misschien is de test ondergedoseerd...

Denk dat ik ga rondkijken voor ander spul, waarvan ik zeker weet dat het kwaliteit is en daarmee doorgaan..

Als ik met 500 test + 500 bold maar 2 kilo aan kom na 4 weken en men libido maar zozo is dan gooi ik dat in de vuilbak, maakt niet uit welk merk ik dan aan het gebruiken ben.

Die GS bold is 100% nep, rest weet ik niet

Beter die zooi weg smijten. Gs is nep....
Genoeg manieren om andere gaer te vinden

Op Amerikaanse boards lees ik dat het wel vaker voorkomt bij gebruik van boldenone een verlaging in libido...
misschien is de test ondergedoseerd...

Denk dat ik ga rondkijken voor ander spul, waarvan ik zeker weet dat het kwaliteit is en daarmee doorgaan..

Pak je er een AI bij? dan kan het ook zijn dat je libido lager zit

Terug
Naar boven