MuscleMeat

Tevreden

Ik heb bij beide winkels besteld en ben zeer te spreken over de producten!
Kwaliteit en prijs vindt ik nagenoeg gelijk.

Wat ik erg aan XXL Nutrition kan waarderen is dat ze een groot scala aan atleten sponsoren en daarbij het stimuleren van het opzetten van eigen winkels (zie Bodycentral bijv.) Oftewel, ze willen echt iets voor de sport betekenen. Dit zie je bij B&F stukken minder of zelfs helemaal niet.

Daarnaast heeft XXL een keihard HardcoreBodybuilding uiterlijk met kicke accessoires en hun slogan is gewoon top! XXL, Bigger is Better!!!

Wij richten ons op de meer hardcore / serieuze sporter. Dat schrikt ook veel klanten af daar ben ik me bewust van. Maar zo wil ik XXL runnen en bouwen aan een mooi merk. En ook iets terug doen voor de sport die zoveel voor ons doet.

Ik moet het vooral leuk blijven vinden, dat is voor mij een grote motivator.

Bij B&F en XXL kan je sample pack bestellen dus je hoeft niet groot in te kopen om de smaken te proberen.

De eerste keer is de smaak altijd goed, maar na een tijdje begint het wat tegen te steken. Dit heb ik niet met chocolade. Daar kan ik gemakkelijk 2200 gram weg krijgen. Maar een pot van 2200 gram van speculaas gaat volgens mij na de eerste kilo wat tegen steken en dan wil ik wat anders als afwisseling. En heb geen zin om 2 potten van 2200 gram te kopen. Daarom vind ik kleinere potten wel handig, maar ieder zijn mening hé :)

Koop bij b&f en xxl alle 2 de spullen wat ik nodig heb, ben over beide heel tevreden.
Bij de een is het ene weer iets beter dan het andere, dit is gewoon persoonlijke smaak en zal je altijd blijven hebben!

:)

Laatst bewerkt:
Origineel gepost door hardnickcore [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hallo allemaal!

Ik ben nu al geruime tijd bezig met het vergelijken van prijzen en kwaliteit van supplementen. Body en Fit kom bij mij eigenlijk altijd als beste naar voren.

Waarom zijn er dan toch nog mensen die bijvoorbeeld bij Bodylab of XXL kopen?

Ben heel benieuwd naar jullie redenen!

Omdat kwaliteit belangrijk is, koop je bij body en fitshop?
Uhhh.......
:D:o
Gast, ga iemand anders ppen aub.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 19:02 ----------

gebruikersgemak staat bij mij altijd voorop. zoals bodylab en bodyenfit ben ik tevreden over. Beide scherpe en snelle levertijden en dat maakt het gemakkelijk. vanwege de prijs bestel ik de laatste keren bij bodyenfit, dat bevalt goed. nog geen redne gevonden om terug te gaan en die komt denk ik ook niet.

Gemak staat voorop?
:rolleyes:
Wat een nivo hier zeg, jezens.

[/I]

Uhhh.......

Gemak staat voorop?

Ja jouw post straalt duidelijk wel niveau uit,,,,

[/I]

Uhhh.......

Gemak staat voorop?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo groot is de onzin in jouw post

eindelijk eens iemand die het snapt,

als het om kwaliteit gaat is het bij de "grote 2 " allemaal op hetzelfde

niveau,enkel wat nuance verschillen in aanpak van de marketing,

XXL=hardcore

B&F=goed en goedkoop

of je nu bij de een of bij de ander koopt,groeien doe je in de

sportschool,supps spelen hier maar een marginale rol in.

Wat ik erg aan XXL Nutrition kan waarderen is dat ze een groot scala aan atleten sponsoren en daarbij het stimuleren van het opzetten van eigen winkels (zie Bodycentral bijv.) Oftewel, ze willen echt iets voor de sport betekenen. Dit zie je bij B&F stukken minder of zelfs helemaal niet.

Daarnaast heeft XXL een keihard HardcoreBodybuilding uiterlijk met kicke accessoires en hun slogan is gewoon top! XXL, Bigger is Better!!!

Dit, xxl doet me een beetje aan animal denken. Ik bestel zelf overigens bij b&f vanwege de prijs. Ligt toch wat lager, en aangezien de prijs en kwaliteit top is blijf ik daar ook bestellen.

Wij richten ons op de meer hardcore / serieuze sporter. Dat schrikt ook veel klanten af daar ben ik me bewust van. Maar zo wil ik XXL runnen en bouwen aan een mooi merk. En ook iets terug doen voor de sport die zoveel voor ons doet.

Ik moet het vooral leuk blijven vinden, dat is voor mij een grote motivator.

Het is net dat wat me aantrekt !! Bigger is better :D

Whey van XXL Nutrition Delicious vind ik lekkerder dan Perfection.. PO van body&fitshop Magnificent goed product! een vet burner neem ik bij wie die het goedkoopst is :) meestal is dit Dexaprine.

Beide webshops weten heel goed wat goede service is :).

Ik neem aaltijd mijn whey isolaat en creatine van Bodylab, vind dat ze prijs kwaliteit wel goedkoper zijn dan de XXL en B&F. heb het dan over prijs per gram eiwit in de isolaat (huismerk). Voor de rest ben ik al van plan om eens bij xxl te kijken. vindt het wel klein beetje jammer dat bodylab niet alle producten heeft. bijv. taurine kon ik niet vinden, bij XXL bijna TEveel aanbod hier van. en supps voor de lever enz. maar t komt waarschijnlijk ook door de richting die Bodylab kiest (denk ik) zoals gezegd is XXL is een beetje meer de hardcore kant (als je de site leest) bodylab is dit wat minder (denk ik). Ik denk dat ik al 2 jaar ij Bodylab mijn shakes en creatine haal. voorderest heb ik weinig andere nodig. Dus zeer te vreden over ze ;)

Terug
Naar boven