XXL Nutrition

The cut of the Comeback-kid

nooitprobleem

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Vetpercentage
15%
*The Comeback-KID*
Mijn eerste cut die ik ga loggen en waar doe je dat beter dan op een fitnessforum? ;)

Ik heb voorheen wel eerder een cut gedaan maar nooit onder de 10. Dankzij deze cut wil ik gefocust blijven en dankzij jullie input beter leren omgaan met onverwachte situaties zoals stress, twijfel, advies etc. Oftewel dingen waar je over het algemeen praat met zij die genteresseerd zijn en passie hebben voor krachttraining.

~PERSONALIA 23 jaar, 5 jaar (totaal) trainingservaring, 98,5 kg, student aan het HBO, genteresseerd in alles wat met voeding en training te maken heeft, voetballer. Over het algemeen een drukke maar een interessante leven leidende jongeman die een come back wilt maken in zijn cut door onder de 10% lichaamsvet te zitten.

~TRAINING
Ik zal Madcow in deze cut gaan doen + wat bijvoegingen. Voor diegene die Madcow niet kent, het is een driedaagse full-body programma die gebaseerd is op alle compound movements. Ik zal waarschijnlijk uiteindelijk stagneren maar tot die tijd wil ik wat PRs raken. Spiermassa behouden is het hoofddoel. Alhoewel het moeilijker is in een cut, is spiermassa kweken het tweede ;)

~VOEDING Aangezien ik een erg drukke schema heb (school, voetbal, werk, training), ben ik van plan om zo hoog mogelijk te starten met de macros. Deze vind je hieronder:
6 dagen v/d week:
300 gram koolhydraten 215 gram eiwitten 70 gram vetten = 2690 kcal
1 dag in de week: 400 gram koolhydraten 215 gram eiwitten 70 gram vetten = 3090 kcal
(op de dag van de training en voetbalwedstrijd).

Gezondheid: Naast vet verliezen blijf ik gefocust op de kwaliteit van mijn voedsel. Geen IIFYM mentaliteit maar meer het flexibel diten. Zo nu en dan zal ik junk-food eten als ik er trek in heb maar over het algemeen houd ik het 80% onbewerkt voedsel 20% bewerkt voedsel protocol aan.
Basics: min. 2 stuks fruit, 2 porties groente, 35-40 gram vezels, gevarieerd eten.

Vandaag al begonnen met het wegen en tellen. Hieronder vind je het gewicht en foto v/d week:

week1.jpg

succes met je log man en je uiteindelijke doelen..
en welkom :)

Terug
Naar boven