- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geweldig toch? Dankzij acties van big government is de markt nu nog terughoudender geworden, is het aanbod en de kwaliteit van diensten voor consumenten verminderd, en de economische activiteit verzwakt midden in een economische crisis. Je zou denken dat ze betere dingen te doen hebben om de crisis te bestrijden.En Uploaded.to stopt in de VS.
http://www.zdnet.be/news/135588/filesonic-en-uploaded-to-stoppen-diensten/
zijn er nog wel sites waar je direct kan downloaden?
.. Think again, als ze die onzin doorzetten zal ik nooit meer in mijn leven een film, album of soundtrack kopen van de grote spelers. Zo download ik tegenwoordig wel eens films of muziek illegaal, om vervolgens als waardering voor de artiest(en) het origineel te kopen. No moreHet grappige is dat de entertainment industrie denkt dat mensen die illegaal downloaden anders de film wel legaal gekocht zouden hebben.. Think again
MegaUpload - Closed.
Rapidshare - status unknown
FileServe - Closing does not sell premium. File sharing already disabled.
FileJungle - Deleting files. Locked in the U.S..
UploadStation - Locked in the U.S..
FileSonic - the news is arbitrary (under FBI investigation). No longer allows sharing files.
VideoBB - Closed! would disappear soon.
Uploaded - Banned U.S. and the FBI went after the owners who are gone.
FilePost - Deleting all material (will leave executables, pdfs, txts)
Videoz - closed and locked in the countries affiliated with the USA.
4shared - Deleting files with copyright and waits in line at the FBI.
MediaFire - Called to testify in the next 90 days
Het grappige is dat de entertainment industrie denkt dat mensen die illegaal downloaden anders de film wel legaal gekocht zouden hebben.. Think again, als ze die onzin doorzetten zal ik nooit meer in mijn leven een film, album of soundtrack kopen van de grote spelers. Zo download ik tegenwoordig wel eens films of muziek illegaal, om vervolgens als waardering voor de artiest(en) het origineel te kopen. No more
jep seruis heb al op paar sites zien staan alleen rs en mu werken nog als ik mij niet vergis