sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg het idee dat het oppakken van Kimble nog een oude rekening is die vereffend moest worden. Kim Schmitz heeft niet echt een goede reputatie mede dankzij zijn verleden als hacker,poseur en fraudeur. Zijn fraude met vooral Amerikaanse creditcards en belkaarten van tig jaar terug kan hem nu wel eens zijn terug betaald door de USA.
Wel opvallend dat die poseur zich toch weer heeft weten op te werken tot een redelijk belangrijk figuur op het internet. Ik weet nog goed dat zijn rol volledig uitgespeeld leek toen hij wederom gepakt werd in 2002.
Krijg het idee dat het oppakken van Kimble nog een oude rekening is die vereffend moest worden. Kim Schmitz heeft niet echt een goede reputatie mede dankzij zijn verleden als hacker,poseur en fraudeur. Zijn fraude met vooral Amerikaanse creditcards en belkaarten van tig jaar terug kan hem nu wel eens zijn terug betaald door de USA.
Wel opvallend dat die poseur zich toch weer heeft weten op te werken tot een redelijk belangrijk figuur op het internet. Ik weet nog goed dat zijn rol volledig uitgespeeld leek toen hij wederom gepakt werd in 2002.
Wel al wet die verplicht illegale software (alleen software, geen films, geen muziek enzo) te verwijderen, nadat er klacht tegen wordt gegeven. MU zou daar niet naar geluisterd hebben. Dus denk wel dat ze hem kunnen vervolgen.Op dit moment is Kim Schmitz enkel nog verdachte toch?
En in zekere zin zou deze overwinning van het internet zijn zaak ook wel moeten helpen of zie ik het verkeerd?
Heb me niet zo verdiept in de zaak Schmitz meer in Sopa in het algemeen, Maar het lijkt dat hij opgepakt is omdat er veel illegaal content op zijn website werd geüpload. Maar omdat ze nu zeggen dat dat niet strafbaar is, is Schmitz toch ook niet strafbaar meer of zie ik het verkeerd?
Oke lijkt me moeilijk om hard te krijgen maar begrijp het nu wel wat beter.Wel al wet die verplicht illegale software (alleen software, geen films, geen muziek enzo) te verwijderen, nadat er klacht tegen wordt gegeven. MU zou daar niet naar geluisterd hebben. Dus denk wel dat ze hem kunnen vervolgen.
Ze verdenken hem ook van geld wit te wassen. Daarom dat ze bv zn auto's in beslag namen.Oke lijkt me moeilijk om hard te krijgen maar begrijp het nu wel wat beter.
Ik dacht eerst dat hij egt ivbm de Sopa wet was opgepakt en snapte al niet hoe je kon worden opgepakt voor een wet in werking was.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Counterfeiting_Trade_AgreementThe final text was released on 15 November 2010,[19] with English, French, and Spanish published on April 15, 2011.[20] A signing ceremony was held on 1 October 2011 in Tokyo, with the United States, Australia, Canada, Japan, Morocco, New Zealand, Singapore, and South Korea signing the treaty. The European Union, Mexico, and Switzerland attended but did not sign, professing support and saying they will do so in the future.[21][22] Article 39 of ACTA states countries can sign the treaty until 31 March 2013.