XXL Nutrition

The day the lolcats died, Megaupload is dood

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=x3mMY4QjefE

Geen vuurwerk meer in Nieuw Zeeland, dit was georganiseerd door Kim Schmitz aka Kimble. Kimble zit nu ook vast en ik vraag me af of hij zich er nu weet uit te redden. Blijft een raar figuur, groot geworden door te bluffen en frauderen.

Vraag het me ook af, zijn misschien wel wat mensen afgeschrikt door die lui die opgepakt zijn, maar ze zijn overal, ook in Nederland waren er wat die met FBI/.gov sites DDOS aanvallen te maken hadden

Ik dacht daar eerst ook aan, het afschrikken van mensen die meedoen hiermee.
Maar er is zover ik weet nog geen enkel iemand veroordeelt ervoor. Enkel gasten die hoog in de top zaten, zijn opgepakt maar zitten thuis.

Buiten dat, werkt dat afschrikken niet eens.
'De downloadmoeder' van Amerika, haar absurd hoge straf was ook bedoelt om af te schrikken en zo zijn er nog 10 andere zaken die dat idee hadden. Niemand heeft zich er maar druk om gemaakt en is gewoon door gaan downloaden.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 00:09 ----------

Er zijn nog genoeg andere programma's waarmee je kan DDOS'en, kan zelfs in windows.

brb loic downloaden en anon helpen, ik zit momenteel op de wifi van de buren en achter een vpn, come at me

Hoe k*t is die FBI ook geworden. :roflol: Dat ze zich bezighouden met dit soort zaken, triest. Vroeger hadden ze nog helden zoals Joe Pistone.

Joop:'''Ik werk bij de FBI''
Henk: ''Wow, nice, wat doe je?''
Joop: ''Ik hou mij de hele dag bezig met sites die films en muziek online zetten en verspreiden''.'
Henk: ''oke...''
2iky42q.gif

oh hi

in

Niet bluffen of beweer je altijd te posten via het netwerk van de buren :roflol:

op de laptop wel(zit ik bijna altijd op), maar daar zit ik ook mee op het deep web enzo daarom, en hun verbinding is nog bijna sneller dan onze kabel:o

Gaan we ook met DBB een hack clubje op richten? Met Eric R en Big-T aan het roer..?

Terug
Naar boven